طرح تتو روی کمر و گردن نیز از بین طرح ها طرفداران خاص خود را دارد.تمایل افراد و ترند شدن این تکنیک باعث ایده پردازی و خلاقیت این روش تتو روی کمر و گردن میشود.

طرح تتو روی کمر و گردن

طرح تتو روی کمر و گردن و تتو روی کمر و گردن – تاتو ایران

آموزش تاتو | دکتر تاتو ایران : طرح تتو روی کمر و گردن نیز از بین انواع طرح ها طرفداران خاص خود را دارد. تمایل افراد و ترند شدن این تکنیک همه و همه دست به دست هم داده اند تا هر روز ایده پردازی و خلاقیت در این روش بیشتر شود.

طرح تتو روی کمر و گردن

پیشرفت های اخیری که تکنیک تاتو در سراسر جهان داشته این امکان را به متقاضیان انجام این تکنیک داده است که در تمام قسمت های بدن طرح های مختلف تاتو را بزنند.

در گذشته بیشتر افراد بر روی دست و بازو و صورت خود انواع طرح ها را خالکوبی می کردند و در واقعی هنوز تابو بودن تاتو در بین افراد وجود داشت و همین امر سبب می شد که علاقمندان زیادی واهمه انجام خالکوبی را داشته باشند و یا بیشتر بر روی نقاطی خالکوبی کنند که در معرض دید نباشد مانند بین شانه ها و کمر یا ران پا

اما امروزه به قدری این تکنیک پر طرفدار شده و با روش های نوین و جدیدی تلفیق شده که دیگر آن ذهنیت گذشته در مورد آن وجود ندارد و علاوه بر زیبایی به عنوان یک روش درمانی و رفع نواقص به کار گرفته می شود.

انواع طرح تتو روی کمر و گردن

طرح تاتو روی کمر و گردن همانند دیگر اعضای بدن محدودیت ندارد و شما به سلیقه ی خود می توانید زیباترین طرح ها را انتخاب کنید. انجام خالکوبی بر روی این دو عضو بدن مورد توجه افراد معروف و سلبریتی های زیادی است و همین مورد هم سبب شده که جوانان زیادی به این خالکوبی علاقمند شوند. طرح های تاتویی که جدیدا بر روی قسمت تتو روی کمر و گردن وایرال شده طرح ساده و ریز و در بیشتر مواقع نوشته های معنا دار هستند.

سادگی طرح هایی که برای تاتو این قسمت ها انتخاب می شود باعث جلب توجه بیشتر و جذابیت بیشتر آن ها شده است. ترند شدن نوشته های فارسی و انگلیسی بر روی گردن این امکان را به بیشتر افراد می دهد که سبک خود و علایق خود را از طریق متن های کوتاه به نمایش بگذارند.

طرح خالکوبی مناسب بر روی گردن

انتخاب طرح تاتو مناسب برای گردن ممکن است قدری مشکل باشد چون طرح جداب بسیاری وجود دارند که متناسب با همه ی سلیقه ها هستند. طرح نوشته، چهره، حروف و تاریخ های خاص، طرح ضربان قلب، اسم اشخاص خاص و … همه و همه جزء طرح های پر طرفدار برای گردن هستند‌ معمولا افراد برای این قسمت طرح های ریز را انتخاب می کنند.

هر سال یک سری طرح برای قسمت های مختلف بدن ترند می شود و اگر طرح معنادار و زیبا باشد در مدت زمات کمی علاقمندان خاص خود را پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه تاتو گردن در معرض دید قرار دارد بهتر است طرحی انتخاب شود که علاوه بر ظرافت، معنادار هم باشد تا مخاطب بتواند معنا و مفهوم آن را درک کند. به طور کلی بهتر است برای انتخاب طرح برای گردن زمان ببشتری اختصاص دهید.

چون بیشتر طرح ها در یک برهه ی زمانی خاص اهمیت دارند و بعد از گذشت چند سال جذابیت سابق را ندارد و فرد راه های مختلفی را برای پاک کردن آن امتحان می کند. اما طرح هایی که هدف خاصی پشت پرده ی خود دارند و بیان کننده ی یک حالت و احساس خاص هستند هیچوقت با گذشت زمان احساس ناخوشایندی به همراه نمی اورند‌.

مثلا نام یا چهره مادر، فرزند، شعرهای شعرای بزرگی چون مولانا، حافط و سعدی، ایات قرآن، طرح حیوانات با نماد اختصاصی و … جزگ محدود طرح هایی هستند که گذشت زمان چیزی از اهمیت و زیبایی ان ها کم نخواهد کرد.

طرح مناسب تتو روی کمر و گردن

برای انتخاب ظرح تتو روی کمر و گردن افراد می تواند از بین طرح های بزرگ و کوچک بهترین نمونه را انتخاب کنند. به طور کلی رایج ترین طرح ها برای کمر خالکوبی انواع حیوانات نظیر شاهین، جغد، عقاب، گرگ، مار و …انواع گل ها و انواع نوشته ها می باشد.

کمر چون یکی از اعضای خارج از دید است و چون فضای مناسبی برای زدن طرح های بزرگ هم می باشد پس قطعا انعطاف پذیری بالایی در انتخاب طرح دارد. برای اینکه طرح انتخابی شما با کیفیت بالا زده شود بهتر است از رنگ های با کیفزت استفاده شود تا پس از مدتی رنگ ریزش نکند و طرح اصلی را خراب کند.

زیباترین طرح زمانی جلوه واقعی خود را به نمایش می گذارد که به خوبی زده شود. امروزه دستگاه های انجام خالکوبی توسط اپراتورهای حرفه ای مدیریت می شوند و تقریبا قادر هستند که حتی بر روی حساس ترین اعضای بدن این تکنیک را به بهترین شیوه ممکن طراحی کنند.

معمولا انتخاب طرح در بین زنان و مردان تا حدودی متفاوت است چون زنان بیشتر طرح های ظریف و منیمال را می پسندند اما پسران طرح های واقع گرایانه را بیشتر می پسندند.

در گذشته که تنوع طرح ها محدود بود و کار خالکوبی با کیفیت پایینی انجام می شد هر طرحی که انتخاب می شود بر روی پوست کیفیت واقعی خود را نداشت و همین امر سبب شد که افراد قبل از اینکه طرح مناسب تاتو را انتخاب کنند بیشتر به فکر دانش و مهارت تاتوآرتیست و دستگاه های مورد استفاده باشد.

مزایای انجام خالکوبی بر روی گردن و کمر

طرح تاتو روی کمر و گردن همیشه به دلیل زیبایی نیست و در بیشتر مواقع به عنوان پوششیبرای رفع نواقص به کار گرفته می شود‌. افراد زیادی را دیده ایم که در اثر ماه گرفتگی یا سوختگی قسمتی از گردن آن ها آسیب دیده است و از اینکه در معرض افراد باشد به شدت واهمه دارند.

انجام خالکوبی دقیقا بدین منظور می باشد‌ البته طرافت و دقت در انجام این خالکوبی ها بسیار مهم است و همه چیز به دستان توانای تاتوکار مربوط می باشد‌ که بتواند یک طرح خلاقانه و زیبا را خالکوبی کند.

در پاره ای از مواقع جراحی های انجام شده بر روی کمر و ثابت شدن جای بخیه ها تنها با انجام یک خالکوبی مناسب می تواند پوشش داده شود. در برخی مواقع طرح هایی که جهت پوشش نواقص یا عیب های بدن به کار گرفته می شوند طرحی خلاقانه از تاتوکار است و ابتدا ان را بر روی زخم یا جای بخیه پیاده می کند و پس از تایید مشتری تکنیک را اجرا می کند.

برای اینکه نتیجه نهایی را به دست بیاورید بهتر است مراقبت های لازم قبل و بعد از تتو را رعایت کنید تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنید. در این بین کلینیک دکتر تاتو ایران یکی از بهترین مرکزها برای انجام انواع خالکوبی ها می باشد که خدمات و دستگاه های ویژه ای را در اختیار دارند.