سبک خالکوبی ترش پلکا روی بدن باعث احساسات متفاوت است.ممکن است کسیکه خالکوبی ترش پلکا را ببیند دوست داشته باشد و برعکس ممکن است موجب انزجار او بشود

سبک خالکوبی ترش پلکا

خالکوبی ترش پلکا و خصوصیات خالکوبی ترش پلکا – تاتو ایران

سبک خالکوبی ترش پلکا بر روی بدن باعث ایجاد احساسات متفاوتی در بیننده خواهد شد. ممکن است کسی که خالکوبی را می بیند آن را دوست داشته باشد و باعث جلب توجه او شود اما در عین حال امکان دارد فرد دیگری با مشاهده آن دچار انزجار شود. قطعا این نظرات برای کسانی که این نوع تاتو را بر روی بدن خود دارند اهمیتی نخواهد داشت زیرا خالکوبی خود را خاص و دلپذیر و بسیار زیبا می دانند.

معرفی خالکوبی ترش پلکا

خالکوبی های این سبک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که به عنوان سبکی از افراد خلاق و متفکر و اعتراض کننده شناخته می شود. خالکوبی های این نوع تاتو مانند کلاژ هایی هستند که رئالیسم، تصویر پوستر، متن و انتزاع را با لکه های جوهر ترکیب می کنند. این خالکوبی به صورتی زیبا و دلفریب به وسیله ی رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. چنین عملکرد جالبی باعث می شود تا طرح های زده شده پویایی و نوعی فلسفه را ایجاد کنند.

ترش پلکا برای چه کسانی مناسب است؟

این سبک برای افرادی که اصول زندگی خاصی دارند گزینه ایده آلی است. آن ها با این نوع خدمات تاتو بدن خود را در جامعه به چالش دعوت میکنند. کسانی که طبیعتی شورش گر و روحی تحریک شونده دارند بیشتر به سمت این نوع خالکوبی خواهند رفت.

این نوع خالکوبی علاوه بر این که شخصیت جسورانه ی افراد را به نمایش می گذارد می تواند تفکر فوق العاده و منحصر به فرد آن ها را نیز افشا کند. هر بیننده ای که این نوع تاتو را می بیند می تواند زیبایی، جذابیت و وحشتی که در ماهیت آن قرار دارد را درک کند.

اگر جزو افرادی هستید که بر فردیت و متفاوت بودن خود تاکید دارید و میخواهید اختلاف نظر ها را با مرز های روشن و قوانین خاص بیان کنید این سبک مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

چگونگی انتخاب نقطه ای مناسب از بدن برای انجام تتو ترش پلکا

برای اجرای این تاتو بر روی بدن هیچ قاعده خاص و ممنوعیتی وجود ندارد. افراد می توانند در هر نقطه از بدن خود آن را اجرا کنند اما بیشتر افراد این خالکوبی را در پشت، قفسه سینه، سمت بیرونی باسن، پاها و شانه اجرا می کنند. نکته ی اصلی که در مورد آن وجود دارد این است که باید اندازه ی تاتو با وسعت نقطه ای که تاتو را اجرا می کنیم تناسب داشته باشد.

چگونگی انتخاب طرح خالکوبی این سبک

دراین مدل تاتو استفاده از یک طرح مشترک برای زن و مرد اندکی دشوار است. برای یک زن تصویر یک گل در پس زمینه تاتو می تواند نشان دهنده ی عملیات مبارزه به سبک زنانه باشد. در صورتی که به تصویر کشیدن هدف های مبارزه ای مردان نیاز به طرح های نسبتا خشن دارد.

هنگام انتخاب، برگزیدن یک طرح بهترین گزینه برای تعیین موضوع تاتوی شما است پس می توانید مورد دلخواه را انتخاب کنید و اصلاح جزئیات آن را به دست تاتو آرتیست خود بسپارید. یک تاتو کار حرفه ای می تواند بدون رد کردن خط قرمز ها و خواسته های شما یک طرح فوق العاده را برایتان ایجاد کند.

خصوصیات اصلی سبک تتو ترش پلکا

مهم ترین خاصیت و ویژگی این نوع خالکوبی استفاده از رنگ قرمز برای حک کردن قطره های خونی است که در طرح ها وجود دارند. از دیگر ویژگی های این سبک، ترکیب ظلم و ستم، فروپاشی و مرگ، واقع گرایی، زیبایی و همچنین ترکیب سادگی و اعتراض و عشق است.

نکته: هرچند که به نظر می رسد این سبک تک رنگ است اما گاهی استفاده از رنگ قرمز، آبی و زرد برای سایه دادن به برخی از عناصر استفاده می شوند. لازم به ذکر است که رنگ سیاه، رنگ اصلی برای این سبک می باشد. شیب ملایمی که از رنگ خاکستری روشن تا آنتریالیست سیاه ادامه دارد باعث حجم دهی به تصاویر می شود.

طرح های رایج برای خالکوبی ترش پلکا

طرح های استفاده شده در این متد، متنوع و گسترده می باشند اما مهم ترین آن ها که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند عبارت اند از:

۱. پرتره ی زن و مرد

۲. شخصیت های کارتونی

۳. عامه ی مردم مانند تصویر سربازان، نوزادان تازه متولد شده و زنان زیبا

۴. حیوانات مانند گرگ، فیل و شیر

۵. نماد های پرنده گان، اشیاء و گل و گیاه

۶. جملات و یک متن کوتاه

۷. ساعت های مکانیکی شکسته یا ساعت های سورئال روان

۸. جمجمه های شکسته

نقاط محبوب تتو ترش پلکا برای زنان

سبک ترش پلکا به همان اندازه که در میان مردان محبوبیت دارد در میان زنان نیز طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است با این تفاوت که اغلب خانم ها این سبک را بر روی مچ دست، ساعد، پشت شکم، پاها و گردن خود تاتو می کنند. طرح های انتخابی این نوع خالکوبی برای زنان اندکی ملایم تر و نرم تر به نسبت مردان خواهد بود.

سبک واقع گرایانه ی این تاتو برای زن و مرد فرقی ندارد و تنها تفاوت آن در افکار و عقاید شخصی است که اقدام به انجام خالکوبی به این سبک می کند.

ترکیب ترش پلکا با واقع گرایی

مشخصه ی اصلی این نوع خالکوبی واقع گرایی بودن آن است. تاتو های آن با قوانین ایجاد حجم، تناسبات و چشم انداز های درست و صحیح کشیده می شوند. برای مثال اگر یک کلاغ را برای خالکوبی انتخاب کنند، یک پرنده ی متعارف با تمام خصوصیاتش را تاتو خواهند کرد و هرگز طرح را چیزی به جز آنچه که هست خالکوبی نخواهند کرد.

تغییرات ایجاد شده در سبک ترش پلکا

استفاده از این سبک از آغاز ظهور تا به امروز به یک صورت باقی مانده است تنها تغییری که استادان و تاتو کاران امروزی در آن ایجاد کرده اند این است که علاوه بر رنگ های سیاه و قرمز رنگ های دیگری هم به تصویر اضافه کرده اند.

کلینیک دکتر تاتو ایران با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه ی انواع سبک های خالکوبی به خصوص سبک ترش پلکا آماده پاسخگویی به درخواستهای هموطنان عزیزمان می باشد.