تتو هنری هیت یکی از بزرگ ترین شخصیت های هنری جهان است او علاقه زیادی به تتو دارد. تتو هنری هیت تاتو نقش های متنوع و ماندگاری اند که بر روی پوست کار می شوند.

تتو هنری هیت

بهترین تتو هنری هیت و معروف ترین کار تاتو هنری هیت

تتو هنری هیت یکی از بزرگ ترین شخصیت های هنری جهان است او علاقه زیادی به تتو دارد. تاتو نقش های متنوع و ماندگاری هستند که بر روی پوست کار می شوند. در گذشته خالکوبی یا همان تاتو نمادی بود برای قبیله های بومی در سراسر دنیا ولی امروزه به عضو جدانشدنی در دنیای مد تبدیل شده است. و بسیاری از مردان و زنان اقدام به تاتو زدن بر روی بدن خود می نمایند.

 

هنرهای هنری هیت

تتو هنری هیت علاوه بر اینکه یک تاتو آرتیست موفق و شناخته شده در سطح جهان است. تتو هنری هیت یک هنرمند ، یک نقاش و یک عکاس چیره دست هم هست. بسیاری از آثار او در نمایشگاه ها و گالری های مطرح جهان در معرض تماشا قرار گرفته اند. علاقه وافر او به هنر باعث شده است تا در همه زمینه های ذکر شده به موفقیت های قابل توجهی دست بیابد.

راه اندازی مرکز خالکوبی به نام خراش سوزن هنری هیت

تتو هنری هیت علاقه زیادی به کار نقاشی بخصوص بر روی بدن داشت. بعد از گذشت چندین سال از کار کردن او در این زمینه و کسب تجربه های فراوانی که در کشورهای آمریکا و انگلیس به دست آورد. سرانجام در سال ۱۹۹۸ میلادی در شهر لندن موسسه آموزشی خدماتی خود در زمینه تاتو را به نام خراش سوزن راه اندازی کرد. در این موسسه همان طور که از نامش پیداست هنری هیت کار با انواع سوزن را به هنر جویان خود آموزش می داد .

سبک ها و تتو های مختلف تاتو هنری هیت

تتو بر روی صورت

تاتو کردن بر روی صورت کار نسبتا دشواری است. اما نه برای تاتو آرتیستی مهمچون هنری هیت. او با دقت بالا و صبر و حوصله مثال زدنیش اقدام به خالکوبی بر روی صورت افراد کرده است. از آن جایی که کار بر روی صورت نیاز به ابزار های ریز و ظریفی دارد. او برای اولین بار از سوزن های نانو یا کارتریج پیچی نانو استفاده کرد.

این تاتو آرتیست مشهور با استفاده از این مدل سوزن ها آثار بسیار زیبایی بر روی صورت خلق کرده است. او برای آموزش دادن به هنرجویان خود آنان را تا مدت ها مجبور به خالکوبی بر روی پوست های مصنوعی می کنند. تا مهارت لازم را کسب کنند. برای این کار او نوعی سوزن کارتریج پیچی ساده در اختیار آنان قرار می دهد تا به وسیله آن بتوانند تمرینات خود را انجام دهند.

تکنیک سایه زدن در کارهای این تاتوکار مشهور مثال زدنی است. او در روش سایه زدن تکنیک خاص خود را دارد. تکنیکی منحصر به فرد که باعث شده بسیاری از تاتو آرتیست های تازه کار از آن پیروی کنند. او در این روش از نوعی سوزن به نام m۲,rsوm۱ استفاده میکند.

طرح تتو در سبک هنری هیت

تاتو هنری هیت طرح های تاتو را به روشی خاص و به کمک ابزارهای بسیار ظریف بر روی بدن افراد می کشد. تکنیک های او شامل: بامبو بنگال، میخ و چکش، تکنیک غربی و تاتو با لوله ی فلزی است. تکنیک او به گونه ای است که ابتدا طرح مورد نظر و ابعاد و اندازه های آن را طراحی می کند. سپس آن را به کمک نوعی سوزن مخصوص به نام RL بر روی بدن افراد پیاده می کند. او به کمک این نوع سوزن طرح اصلی تاتو را خواهد کشید.

افرادی که به مرکز خراش سوزن مراجعه می کنند هر کدام دارای نوعی پوست هستند. بنابراین هنری برای تاتو کردن بر روی پوست هر یک از افراد با توجه به خاصیت پوست و حساسیت هایی که دارند. از انواع مختلفی سوزن استفاده می کند. در کلکسیون سوزن های او انواع سوزن یافت می شود.

مثلا مدلی از این سوزن ها را برای کار بر روی پوست های کلفت و نوعی دیگر را برای استفاده بر روی پوست های نازک و حساس اختصاص داده است. برای نمونه تاتو هنری هیت سوزن بیلد در دو نوع سرکچ یا بیلد است. که از آن در تعداد سوزن بالا برای پوست های کلفت و از نوع سوزن کمتر برای پوست های نازک استفاده می کند .دقت بالای هنری هیت در کار باعث پیشرفت و رسیدن به شهرت شده است.

توضیحات هیت درباره سبک هنری خود

هنری هیت به عنوان یک هنرمند در زمینه کار تاتو و خالکوبی در باره کار خود می گوید.من علاقه زیادی به هنر از جمله تاتو دارم. استعداد این کار در من نهفته بود. اما استعداد به تنهایی راز موفقیت من نبوده و نیست. بلکه اختراع و به کار گیری روش و تکنیک های مخصوص به خودم و همچنین در نظر گرفتن سلامت افرادی که بر روی بدن شان کار تاتو را انجام داده ام عامل اصلی پیشرفت و موفقیت من بوده است.

من برای تاتو کردن هر قسمت از بدن روش خاص خودم را دارم. مثلا هرگز از تکنیکی که بر روی بازو یا پای افراد به کار می گیرم برای صورت استفاده نخواهم کرد. زیرا پوست سر و صورت حساس است و باید نهایت دقت را به کار برد تا نتیجه نهایی باب میل مشتری باشد. او در ادامه می گوید با بروز انواع بیماری های عفونی در جهان باید نکات بهداشتی را در اولویت قرار داد.

زیرا سلامت جسمی افراد از هر چیزی حتی شهرت و سابقه کاری من مهم تر است. من در سخت ترین شرایط اقتصادی هرگز به فکر منفعت خویش نبوده ام. هر شخصی که برای تاتو و خالکوبی به موسسه ما مراجعه می کند. وسایل و ابزارهایی را که برای او استفاده خواهد شد بلافاصله دور انداخته خواهد شد. و تحت هیچ شرایطی از آن دوبار حتی برای خود مشتری استفاده نخواهد شد.

سنگین ترین تکنیک تتویی که هنری هیت به کار می گیرد

یکی از مشکل ترین تکنیک های تتو هنری هیت در تاتو زدن تکنیک بامبو بنگال است. تکنیکی بسیار جالب و زیبا اما در عین حال سنگین و پر مشقت. اما نه برای تاتو آرتیست مشهور و چیره دستی به نام هنری هیت. این تکنیک به عنوان اصلی ترین تکنیک در کار او است. در این روش از چندین تکه چوب بامبو که گرد شده اند استفاده می کند. در انتهای این چوب ها نقاط تیزی ایجاد شده است که به عنوان سوزن از آن استفاده می کنند.

مرکز تخصصی دکتر تاتو ایران با استفاده از ابزارها و تکنیک های روز دنیا اقدام به تاتو و خالکوبی بر روی بدن افراد و مراجعه کنندگان می کند. این مرکز به عنوان شناخته شده ترین مرکز در زمینه تاتو و خالکوبی آماده ارائه خدمات به مشتریان و دوستداران خالکوبی است. برای رزرو وقت می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید.