تتو رژلب با روش های مختلف انجام میشود. بنابراین با توجه به شرایط و سلیقه افراد می توانند مناسب ترین روش را برای انجام تاتو رژ لب انتخاب کرده و انجام دهند.

انجام مراحل مختلف تتو رژلب

مراحل تتو رژلب و خفن ترین تاتو رژ لب در تخصصی ترین کلینیک

تتو رژلب با روش های مختلفی انجام خواهد گرفت. بنابراین با توجه به شرایط و سلیقه افراد می توان مناسب ترین روش را برای انجام این کار انتخاب کرد. انجام تمام مراحل این نوع تاتو باید با دقت بالایی انجام بگیرد زیرا لب جزء حساسی از صورت می باشد که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد.

انواع مختلف تتو رژ لب

تاتو رژلب انواع مختلفی دارد. بعضی اوقات از هاشور به عنوان زیر مجموعه تاتو استفاده می کنند. هاشور را به صورت خطوط نامنظم و بلند و کوتاه روی لب ایجاد می کنند این مدل تاتو به صورت نیمه دائم می باشد. هاشور لب را به دو صورت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن روی لب اجرا خواهند کرد.

 

میکروپیگمنتیشن تاتو رژ لب

در میان تکنیک های تاتو رژ لب روش میکروپیگمنتیشن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این روش رنگ دانه ها با استفاده از یک قلم دیجیتالی وارد لایه های نسبتا عمیقی از پوست لب خواهند شد و لب را پررنگ تر نشان می دهند همچنین خطوط لب به صورت مشخص نمایان می شوند.

استفاده از این روش به خانم ها کمک خواهد کرد تا همیشه لب هایی خوشرنگ و زیبا و مرتب داشته باشند و دیگر نیازی به آرایش روزانه لب نداشته باشند. باید هر ۵ تا ۸ ماه یک بار اقدام به ترمیم رنگ لب ها کرد. در غیر این صورت بعد از گذشت ۳تا۴ سال به طور کلی محو خواهد شد. اگر افراد از این روش برای تاتو کردن لب های خود استفاده کنند می توانند هم زمان از رژ لب هم استفاده کنند.

میکروبلیدینگ تتو رژلب

میکروبیلدینگ هم یک نوع تکنیک در تاتو رژ لب است. این روش به صورت نیمه دائم می باشند که با استفاده از یک قلم دستی رنگ دانه ها را به غشای میانی پوست لب تزریق می کنند. استفاده از این روش باعث خوش رنگ شدن و حجیم شدن لب ها و همچنین تقارن آن ها می شود.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در تتو رژ لب

تفاوت اصلی این دو تکنیک به این صورت است که در روش میکروپیگمنتیشن از قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده می شود به همین سبب رنگ دانه ها به عمق بیشتری از پوست لب نفوذ خواهد کرد. این روش دارای ماندگاری بیشتری نسبت به روش میکروبلیدینگ است.

استفاده از قلم دیجیتالی در روش میکروپیگمنتیشن موجب خواهد شد تا زمان بیشتری برای بهبود و درمان کامل پوست نیاز باشد زیرا سوزن در عمق زیادتری از پوست وارد می شود. به همین جهت زخم ها عمیق تر خواهند بود. در این روش باید تا یک هفته بعد از انجام تاتو از زخم های روی لب نگه داری و مراقبت کرد.

تفاوت دیگری که در استفاده از این دو روش وجود دارد این است که در تکنیک میکروپیگمنتیشن ۲ تا۵ سال نیازی به انجام ترمیم دوباره نخواهد بود در صورتی که در تکنیک میکروبلیدینگ هر سال ۲ بار نیاز به ترمیم مجدد خواهد بود. زیرا در این روش از قلم دستی استفاده می شود بنابراین رنگدانه ها در عمق کمتری وارد پوست می شود.

نحوه انجام تتو رژلب

انجام تاتو رژلب به این صورت است که از قسمت هفتی بالای لب، لب را به دو قسمت فرضی تقسیم خواهند کرد و کار بر روی آن را از وسط به طرف اطراف لب آغاز خواهند کرد. برای حجم دادن به لب ها از حرکت های کوک مانند و دورانی استفاده خواهد شد. به این صورت که در قسمت های داخلی از حرکات دوار و پیچ پیچی یا سیم تلفنی استفاده می شود و در قسمت های بیرونی از خط های کوک مانند بهره گرفته می شود.

در تاتو کردن لب ها اطراف لب را تیره تر و داخل آن را کم رنگ تر و روشن تر انجام خواهند داد تا باعث زیبایی و حجیم شدن آن ها شوند.

در انجام خالکوبی رژلب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

در انجام تاتو رژلب باید نکات متعدد و مهمی را رعایت کرد. این نکات شامل:

۱: قرینه سازی لب

برای داشتن یک تتو رژ لب زیبا بر روی لب ها اولین کار ایجاد قرینه در آن ها است. برای این کار باید قسمت V شکل لب بالایی دقیقا وسط دو سوراخ بینی قرار بگیرد و اطراف لب ها نیز در امتداد قسمت داخلی مردمک چشم قرار بگیرند.

۲: انتخاب رنگ مناسب برای لب و خط لب

گزینه و انتخاب های متعددی برای رنگ تتو رژ لب و خط لب وجود دارد. بهترین گزینه ها انتخاب رنگ های طبیعی و ملایم و در اصطلاح بژ است چون این رنگ ها سالیان زیادی بر روی لب ها خواهند ماند و باید تمام شرایط را هنگام انتخاب آن ها لحاظ کرد.
زیرا بعد انجام این پروسه در صورت نارضایتی و محو کردن و تغییر آن کار دشواری خواهد بود.

۳: ایجاد حساسیت لب ها

لب ها دارای عصب های فراوانی هستند که درد را به خوبی حس کرده و منتقل خواهند کرد. پس بهترین کار استفاده از یک ماده بی حس کننده مناسب برای بی حس کردن لب ها است تا فرد درد کمتری را احساس کند. البته باید قبل از تتو رژ لب این کار فرد را از لحاظ روحی آماده کرد.

اقدامات لازم قبل از انجام خالکوبی رژ لب

۱: چندین ساعت قبل از انجام تاتو از نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار خودداری شود.

۲: برداشتن و اصلاح موهای صورت حداقل ۵ تا ۸ روز قبل از انجام تاتو صورت بگیرد.

۳: عدم استفاده از لایه بردار پوست

۴: قرار نگرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش

۵: در صورت ایجاد و بروز زخم از داروهای ضد ویروس استفاده شود.

۶: در صورت داشتن سابقه حساسیت از داروهای ضد حساسیت استفاده شود.

۷: جلوگیری از ایجاد تبخال

 

اقدامات لازم بعد از تتو رژلب

۱: قرار نگرفتن در معرض نور آفتاب بعد از تاتو رژ لب

۲: استحمام نکردن و خیس نکردن لب به مدت حداقل ۴۸ ساعت بعد از تاتو رژ لب

۳: استفاده از پماد آ د

۴: استفاده از پماد چشمی بر روی لب ها به مدت یک هفته

کلینیک تخصصی دکتر تاتو ایران یکی از برترین مراکز انجام تاتو می باشد که با بهترین روش های استاندارد اقدام به انجام انواع تاتو بخصوص تاتو لب خواهند کرد. برای اطلاع از فرایند انجام این کار با کانال های ارتباطی این مرکز و همچنین مشاوران آن تماس حاصل فرمایید.