کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این کرم پودر دائم برای افراد با رنگ پوست تیره توصیه میشود.

کرم پودر دائم

کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم – دکتر تاتو ایران

کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند. این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

بهترین مرکز انجام کرم پودر دائم در تهران

داشتن پوستی سالم دغدغه هر خانم در هر سنی می‌باشد و استفاده از کرم پودر های خریداری‌شده می‌تواند به‌ مرور زمان با ایجاد سنگینی روی پوست و بستن منافذ پوست باعث آسیب به پوست شما شود به‌همین ‌منظور بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با انجام کرم پودر دائم روی پوست صورت خود کیفیت پوست صورت خود را ارتقا دهند.

چمی‌توانید در تمامی کلینیک‌های تخصصی زیر نظر متخصص انجام دهید چنانچه ساکن شهر تهران یا حومه هستید و علاقه ‌مند به تزریق و تاتوی کرم پودر دائم خود را در تهران انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم تا به بهترین مرکز برای انجام این کار مراجعه نمایید با مراجعه به تهران و یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید تعداد زیادی مرکز را جهت انجام کرم پودر دائم پیدا کنید که مسلماً انتخاب از بین تمامی این موارد ممکن است برایتان سخت باشد اما بهتر است قبل ‌از مراجعه تحقیقات کاملی را در رابطه با آن مکان انجام دهید و نمونه کارها را مشاهده نمایید.

 تعداد جلسات انجام کرم پودر دائم

برای انجام کرم پودر دائم بهتر است حتما به مرکزی مراجعه کنید که تاتو کرم پودر دائم زیر نظر یک پزشک متخصص و در کلینیک تخصصی انجام بگیرد تا بدون ایجاد هرگونه عوارض و آسیب به پوست عملیات زیبایی شما انجام شود تعداد جلساتی که لازم دارید بعد از مشاوره پوستی با متخصص و بعد از بررسی ساختار بافت پوست شما برایتان توضیح داده می‌شود.

اما معمولاً و عمدتاً تعداد جلساتی که به آن نیاز داریم می‌تواند بین سه تا پنج جلسه در ماه متغیر باشد که ممکن است فاصله بین جلسات از یک ماه تا چند ماه متغیر باشد بهتر است برای انجام این کار با مشاوران ما در دکتر تاتو ایران در تماس باشید تا بتواند شمار به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

مراقبت های لازم بعد از انجام کرم پودر دائم

همه ما فارغ از سن ‌وسال و جنسیت علاقه داریم تا پوستی صاف و یکدست داشته باشیم پوستی روشن که بیانگر سلامت درونی ما و جوانی ما باشد که یکی از کارهایی که می‌تواند ما را به رسیدن به این هدف کمک کند انجام تاتو کرم پودر دائم است با انجام این روش شما تغییراتی که روی پوست صورتتان رخ می‌دهد را در همان جلسه اول می‌توانید مشاهده نمایید.

اما این تمام ماجرا نیست برای این‌که ماندگاری روی پوستتان بیشتر شود نیازمند این هستید که بعد از اتمام جلسات مراقبت‌هایی را از پوست خود انجام دهید که مراقبت‌های لازم عبارت‌اند از این‌که:

  • به‌هیچ‌عنوان بعد از تزریق مگنت ها و کوکتل ها پوست صورت خود را لمس نکنید نخارانید و آمرا فشار ندهید و در کل پوست صورت را تحریک نکنید.
  • شما نباید تا مدتی بعد از تاتو کرم پودر دائم پوست صورت خود را آرایش کنید
  • به‌هیچ‌وجه حتی در صورت وجود جوش آن را نترکانید و آن را فشار ندهید
  • روی صورت نخوابید
  • انجام کارهای سنگینی که باعث عرق کردن پوست صورتتان می‌شوند حداقل تا 48 ساعت خودداری نمایید.
  • از پوست صورت خود در برابر در برابر تعریق و آلودگی و گرد و غبار محافظت کنید.
  • تا یک هفته از سونا استخر و یا دوش آب گرم طولانی‌مدت خودداری کنید.
  • طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود.

مواد تشکیل دهنده ی کرم پودر دائم چیست؟

عمدتاً بر اساس ترکیب خاصی از دو خانواده از مواد تشکیل شده است: رنگدانه های درمانی و غلیظ کننده ها.

رنگدانه‌های درمانی: پوشش‌های رنگدانه‌ها و پرکننده‌های آرایشی توسط مواد شیمیایی مناسب با ایجاد ویژگی‌های عملکردی جدید مانند پخش‌پذیری خوب، چسبندگی بهتر روی پوست، مقاومت در برابر آب، اثرات لمسی برتر، خواص سطحی آنها را اصلاح می‌کنند. درمان‌های سطحی اعمال شده روی رنگدانه‌های سنتی یا پودرهای پیچیده‌تر در حال حاضر برای اصلاح بافت و پایداری فرمول‌ها و در عین حال بهبود احساس، کاربرد و قابلیت‌های مرطوب کنندگی آنها ضروری است.

بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند. به همین دلیل، رنگدانه های سیلان یا سیلیکون درمان شده به ویژه در نسخه آبی کرم به صورت پودر استفاده می شود. آنها تمایل کمی به فاز مایع دارند و در نتیجه، در آب حل نمیشوند.

علاوه بر این، سایر رنگدانه های درمانی خواص آبگریز و لیپوفوبیک را با هم ترکیب می کنند. آنها با مواد پرفلوئورو پوشیده شده اند و به آنها مقاومت خوبی در برابر تعریق و سبوم و چسبندگی بهتر روی پوست با ماندگاری طولانی می دهد. آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند. با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند.

کرم پودر دائم
کرم پودر دائم

غلیظ کننده ها: این مواد یک عملکرد اساسی در این مفهوم فرمول بندی دارند، زیرا با تثبیت ساختار ژل، بافت فرمول نهایی را تثبیت می کنند. انتخاب آنها به ماهیت فاز مایعی که در آن استفاده می شود بستگی دارد – فاز آبی یا روغنی. به عنوان مثال، نشاسته کربوکسی متیل سدیم بهترین غلیظ کننده برای موفقیت در فاز آبی است. این یک غلیظ کننده طبیعی منحصر به فرد است و بافت نرم، نرم و ظرفیت ژل شدن فوری را ارائه می دهد.

کرم پودر دائم چقدر دوام دارد؟

تزریق دردها ته آن به عمق پوست انجام می‌شود اما سوزن به عمق زیاد پوست نمی‌شود زیرا باعث آسیب پوست پوست می‌شود به‌همین‌علت است که تاکید می‌کنیم حتما برای انجام تاتو کرم پودر دائم باید به یک متخصص مراجعه کنید تا با تزریق درست باعث زیبایی پوست شما بشود و گرنه با تزریق اشتباه پوستتان می‌تواند عفونت کند و خرج بیشتری را برای بازسازی پوست پرداخت کنید.

ماندگاری و دوام به مراقبت‌های بعد ازآن بستگی دارد هرچه بیشتر و بهتر بعد از انجام آن از پوستتان مراقبت نمایید بالطبع ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد برای مثال به ‌هیچ‌ عنوان از یک ماه تا حداقل یک ماه بعد از انجامش آفتاب نگیرید زیرا اشعه‌های آفتاب به ‌شدت باعث تخریب آثار تاتوی کرم ‌پودر دائمی شما خواهند شد با رعایت تمامی موارد گفته‌ شده در قسمت مراقبت از کرم پودر دائم می‌توانید ماندگاری آن را به دوازده الی هجده ماه افزایش دهید.

قیمت کرم پودر دائم

شاید شما هم با مطالعاتی که در زمینه کرم پودر دائم و مزایای آن انجام داده‌اید به انجام تاتو دائم علاقه ‌مند شده باشید کرم پودر دائم باعث می‌شود پوست صورتتان شاداب‌ تر و بدون ایراد دیده شود را می‌توانید خودتان مانند کرم پودری که از بیرون خریداری می‌کنید انتخاب نمایید تا متخصص کلینیک که به آن مراجعه می‌کنید آن رنگ تاتو را روی صورتتان تزریق نماید.

در برندهای متفاوت در رنگ‌ها و پیگمنت ها کوکتل های متفاوت وجود دارد یعنی حتی از مواد متفاوت ‌تری تشکیل شده‌ است که تمامی موارد ذکرشده می‌تواند بر قیمت کرم پودر دائم شما تاثیر بگذارد عمدتاً قیمت کرم پودر دائم براساس مسائلی مانند نوع پوست شما تعداد جلساتی که برای تزریق و تمدید آن در نظر دارید مکانی که به آن مراجعه می‌کنید و نوع مواد استفاده ‌شده و سوزن استفاد ه‌شده بستگی دارد.

کرم پودر دائم با میکرونیدلینگ

وقتی صحبت از کرم پودر دائم و نیمه دائمی می شود، همه ما میکربلیدینگ را شنیده ایم ، روش میکروبلیدینگ که برای داشتن پوستی کامل و زیبا استفاده می شود. محبوبیت میکروبلیدینگ به دلیل تأثیر بیش از حد واقع گرایانه آن به سرعت افزایش یافت. هزاران و هزاران زن در سراسر جهان این روش شگفت انگیز را انتخاب کردند. با این حال، همه خدمات میکروبلیدینگ مناسب نیستند. زنانی که منافذ بزرگ پوست و چربی دارند کاندید مناسبی برای دریافت کرم پودر با میکروبلیدینگ هستند.

کرم پودر دائم با میکرونیدلینگ

این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود.

کرم پودر حاوی چه موادی است:

  1. – کاملا ایمن باکیفیت قابل اعتماد در مواد
  2. – ایمن حتی در استفاده طولانی مدت
  3. – عاری از عطر ، الکل ، مواد حساسیت زا
  4. – دارای مواد نگهدارنده مانند پارابن ها و متیل ایزو تیازولینون (MIT / MI)
  5. – فاقد: اسید کوجیک ، آربوتین ، هیدروکینون
  6. – فاقد ترکیبات آرایشی: روغنهای معدنی ، سیلیکات آلومینیوم منیزیم ، تالک ، اکسیدهای آهن (موجود در رنگها به عنوان مثال زرد ، قرمز)
  7. – فاقد موارد خاص: comedogeninc (که می تواند باعث آکنه و نقایص پوستی پس از مراقبت شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلو هگزازی لوکسان)، صمغ، موم های ریز بلورین ، موم

کرم پودر دائم

کرم پودر دائم با چه مکانیزمی تزریق می شود؟

پوست صورت انسان از سه لایه‌ی اصلی اپیدرم، درم و هیپو درم تشکیل شده‌است که به ‌ترتیب این لایه‌ها از بیرونی‌ترین تا درونی‌ترین لایه‌های پوست را پوشش می‌دهند. اپیدرم نازک ‌ترین لایه و بیرونی‌ترین لایه پوست است که از بدن محافظت می‌کند و ضخامت آن زیاد نیست و مانند یک کاغذ خیلی نازک است.

اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است. که معمولاً تزریق کرم پودر دائم به این لایه از پوست انجام می‌شود تزریق کرم پودر دائم با استفاده از رنگ‌دانه هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده‌اند و با استفاده از یک سوزن بسیار نازک به لایه درم پوست انجام می‌شود اما چنانچه فردی غیرمتخصص تزریق را برای شما انجام دهد ممکن است.

رنگ را به لایه اپیدرم تزریق کند که ماندگاری خیلی پایینی دارد و رنگ به‌ زودی از پوست صورت خارج می‌شود و اگر رنگ را به لایه هیپودرم پوست تزریق کند باعث ایجاد عفونت و عوارض جبران‌ناپذیر می‌شود به‌همین‌علت تمام سعی خود را بکنید تا برای تزریق کرم پودر دائم حتما به یک متخصص مراجعه نمایید.

تاتو کرم پودر دائم یعنی چه؟

تاتو کرم پودر دائم یعنی استفاده از سوزن‌های نازک و نانو برای تزریق رنگ ‌دانه به عمق درم پوست که این رنگدانه‌ها باعث از بین بردن ایرادات پوست و صاف و یکدست شدن رنگ پوست می‌شوند با استفاده از تاتو کرم پودر دائم دیگر لازم نیست نگران ناهماهنگی رنگ پوستتان و وجود لکه‌ها روی آن باشید با داشتن کرم پودر دائم حتی صبح زود و یا آخر شب پوستتان ظاهری زیبا و آرایش‌شده ولی طبیعی خواهد داشت با تاتو کرم پودر دائم یک‌ بار برای پوست خود هزینه می‌کنید اما تا دو سال دیگر نیازی به خرید انواع برندهای متفاوت کرم پودر دائم بستن منافذ پوست و آسیب به پوست صورت خود نخواهید داشت.

آیا تاتو کرم پودر دائم برای صورت استفاده میشود؟

همانگونه که از انواع برندهای کرم پودر برای آرایش پوست صورت خود استفاده می‌کنید ما همان کار را با تزریق و تاتوی کرم پودر دائم برای صورت شما انجام می‌دهیم پس طبیعتاً کرم پودر دائم تنها برای صورت استفاده می‌شود و نه دیگر اعضاء بدن اما بعضاً در برخی از کلینیک‌ها تزریق را در قسمت گردن و یا دکلته نیز انجام می‌دهد بهتر است در رابطه با این‌موضوع حتما با متخصص که تزریق کرم پودر دائم را برای شما انجام می‌دهد مشورت نمایید.

تزریق کرم پودر دائم و ماندگاری آن روی صورت

همان‌طور که قبلاً هم ذکر کردیم تاتو کرم پودر دائم با سوزن‌هایی بسیار نازک و به‌ اصطلاح نانو به عمق درم پوست انجام می‌شود که انجام این روش کاملاً بدون درد و سریع انجام می‌شود شما می‌توانید تزریقی که برای تزریق حتی در ساعت‌های کاری و با انجام و با گرفتن مرخصی یک الی دو ساعت به ما مراجعه نمایید و در رابطه با ماندگاری کرم پودر دائم روی صورت باید گفت که اگر می‌خواهید ماندگاری تاتو صورتتان افزایش یابد بهتر است به تمامی موارد و نکاتی که توسط متخصص تان بعد تزریق به شما گفته می‌شود.

یک ‌به ‌یک عمل کنید در نتیجه رعایت موارد گفته ‌شده ماندگاری آن روی صورت شما بین دوازده الی هجده ماه خواهد بود که علاوه ‌بر مراقبت‌های لازمه ماندگاری بستگی به نوع پوست شما هم دارد که ماندگاری معمولاً در پوست‌های چرب کمتر و در پوست‌های نرمال و خشک با توجه به بافت پوست و میزان تعریق پوست متفاوت خواهد بود.

هزینه کرم پودر دائمی چقدر است؟

حتی تاتو کرم پودر دائمی هم مانند کرم پودرهایی که به‌صورت روزانه در لوازم آرایشی خود استفاده می‌کنید دارای برندهای متفاوتی است که مسلماً این برندها و یا تغییر رنگ‌ها مانند همان کرم پودرهایی که بصورت روزانه استفاده می‌کنیم باعث تأثیر و وجود اختلاف در هزینه تزریق کرم پودر دائم می‌شود و جدای موارد گفته ‌شده این‌ که تزریق شما توسط چه فردی انجام می‌شود.

نیز در زمینه هزینه تاثیر گذار است برای مثال اگر تزریق شما توسط یک فرد آماتور و تازه‌ کار انجام شود هزینه آن بسیار کمتر از زمانی است که شما برای تزریق کرم پودر دائم به یک متخصص و به یک کلینیک شناخته‌شده مراجعه می‌کنید.

موارد استفاده کرم پودر دائم:

  1. مراقبت روزانه از پوست و بدن
  2. برای زنان و مردان ، برای انواع پوست
  3. برای پوست در هر سنی توصیه می شود
  4. کک و مک ، تغییر رنگ و ازبین برنده (لکه های پیری / لکه های پس از آفتاب و آکنه)
  5. رنگ پوست تیره و یا ناهموار
  6. پوست ظریف و حساس

میزان اثر کرم پودر دائم:

میزان اثر کرم پودر دائم:

  1. اثر روشنایی فوری و تدریجی را فراهم می کند
  2. ایده آل برای پوست های آسیایی ، قفقازی و هر نوع قومیت
  3. حتی رنگ پوست و رنگ درخشان را بازیابی می کند
  4. رادیکال های آزاد را خنثی می کند
  5. تغییر رنگ پوست را کاهش می دهد
  6. محتوای ملانین در پوست را قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض UV کاهش می دهد.

روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است. مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد.

علاوه بر این ، روش دکتر تاتو برای قرار دادن این ماده در اعماق رنگدانه های رنگی، که مانع تولید ملانین می شود ، به شما کمک می کند تا احساس بسیار عالی در پوست خود حس کنید و به شکل موثری بر روی پوست تاثیر خود را خواهد گذاشت.این ماده نه تنها پوست ناهموار و نواحی تاریک پوست را ازبین می برد بلکه تولید کلاژن را تحریک می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، بنابراین شما می توانید احساس کنید که پوست نرم و سفید است و از هر زاویه ای اینگونه به نظر می رسد.

نمای کلی از کرم پودر دائم

نمای کلی از کرم پودر دائم:

کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود.

اثربخشی سفید کننده در مقایسه با کرم های سفید کننده موضعی بلند مدت بسیار بیشتر است و در صورت ترکیب با لیزر ، نتایج به بهترین شکل ممکن است. بیماران احتمالاً به بیش از یک جلسه درمان احتیاج دارند اما نتایج بدست آمده در این شرایط پوستی بسیار سخت ارزش دارد. در مورد سفید شدن صورت کاملاً آرایشی ، همراه با افزایش طراوت و درخشش ، بسته به وضعیت و کیفیت پوست، از ترکیبی از سرم ها با لیزر و یا بدون لیزر استفاده خواهد شد.

این نوع کرم پودر دائم که از همان روش های میکروبلیدینگ و یا مزوتراپی نیز می توان در آن استفاده کرد برای پوست بسیار عالی و روشی بسیار خوب است. در صورتی که درباره این بحث سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان دکتر تاتو ایران ارتباط برقرار کنید.

تصاویر قبل و بعد کرم پودر دائم

برای درک بهتر مفهوم تزریق بهتر از تصاویر قبل و بعد کرم پودر دائم را بعد تزریق مشاهده کنید با مقایسه دو تصویر داده ‌شده می‌توانید خودتان شاهد میزان تغییرات و کیفیت و زیبایی پوست بعد تزریق باشید.عکسهای گرفته شده بدون ادیت میباشد تا شما بتوانید به راحتی تغییرات را ببینید.

فیلم کرم پودر دائم

اگر با دیدن تصاویر بازهم احتیاج به موارد بیشتر برای اثبات تاثیرگذاری تزریق داشتید می‌توانید فیلم کرم پودر دائم را مشاهده نمایید تا با خیالی راحت‌تر برای انجام این کار به ما مراجعه نمایید.

طرز تهیه کرم پودر دائم

به‌هیچ‌عنوان با جستجو در اینترنت خودتان برای تهیه کرم پودر دائم اقدام نکنید کرم پودرهای دائم تزریقی و حتی آرایشی هایی که از مغازه‌های لوازم آرایشی تهیه می‌کنید زیر نظر متخصصان و افراد تحصیل‌ کرده در زمینه شیمی و پزشکی ساخته‌ شده است در ساختار تمامی کرم پودرهایی که استفاده می‌کنید مواردی به کار رفته‌اند که قبلاً در آزمایشگاه آزمایش شدند و تأثیرات و کیفیت درمانی و آرایشی آن‌ها برای پوست شما تست شده‌اند.

اما زمانی‌که اقدام به تولید و تهیه کرم پودر در منزل می‌کنید تنها ممکن است به پوست خود آسیب بزنید و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ازبین بردن عوارض و بهبود کیفیت پوست خود شوید که البته برخی ازاین عوارض به‌هیچ‌ عنوان درمان‌پذیر نمی‌باشند و ممکن است خطرات جانی نیز به‌همراه داشته باشند.

کرم پودر دائم مناسب چه پوست هایی است؟

کرم پودر دائم هم روی پوست‌های نرمال هم پوست‌های چرب هم پوست‌های خشک انجام می‌شود تنها ممکن است ماندگاری آن بعد تزریق با توجه به نوع پوست متفاوت باشد.

کرم پودر دائم مناسب چه پوست هایی است؟
کرم پودر دائم مناسب چه پوست هایی است؟

انجام کرم پودر دائم برای چه کسانی توصیه می شود؟

انجام کرم پودر دائم به تمام افرادی که رنگ پوست خود ناراضی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند رنگ پوست آن‌ها کاملاً یکدست باشد توصیه می‌شود.

آیا بین دو جلسه انجام کرم پودر دائم نیاز به استراحت دارید؟

بعد این ‌که برای اولین جلسه خود برای تزریق تاتو کرم پودر دائم مراجعه کردید تا جلسه‌ی بعد نیاز به استراحت دارید که رنگ‌ها کامل نظیر پخش شود و رنگ واقعی خود را نشان دهند و زمانی‌که برای جلسه دوم تشریف می‌آورید رنگ‌ها ترمیم می‌شود تا تمام پوستتان رنگی یکدست داشته باشد.

هر جلسه انجام کرم پودر دائم چقدر طول می کشد؟

هر جلسه انجام کرم پودر دائم با توجه به مهارت فردی که این کار را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند بین نیم‌ ساعت تا چند ساعت طول بکشد.

مدتی که انجام کرم پودر دائم طول می کشد؟

برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود.

کرم پودر دائم تا چند درجه پوست را روشن می کند؟

کرم پودر دائم هم مانند کرم پودرهای آرایشی که از آرایشگاه‌ها خریداری می‌کنید می‌تواند با توجه به سلیقه شما پوستتان را روشن‌تر و یا تیره‌تر کند این امر کاملاً انتخابی است.

کرم پودر دائم تا چند درجه پوست را روشن می کند؟
کرم پودر دائم تا چند درجه پوست را روشن می کند؟

انواع کرم پودر های دائم کدامند؟

همان ‌طور که گفته شد کرم پودرهای دائم هم ‌مانند کرم پودرهایی که در لوازم آرایشی به فروش می‌رسد هم ازنظر ظاهری هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر جنس و اسمشان انواع متفاوتی دارند اما کرم پودرهای دائم به گونه‌ ای نیستند که بتوانید آن‌ها را از دارو خانه و یا لوازم آرایشی تهیه کنید.

برای تزریق و انواع متفاوت آن باید حتما به کلینیک تخصصی مراجعه نمایید تا تزریق شما زیر نظر یک متخصص انجام شود یکی‌از انواع شناخته ‌تر شده کرم پودرهای دائم بی‌بی گلو است بی‌بی گلو هم مانند کرم پودر دائم تزریق می‌شود و باعث بهبود کیفیت پوست و افزایش رنگدانه‌های پوست می‌شود و آن‌طورکه در سایت‌های دیگر می‌خوانیم ممکن است ازنظر کیفیت هم مقداری بالاتر از کرم پودر های دائم باشد اما ازنظر کارکرد و دیگر موارد کاملاً شبیه یکدیگر هستند.

مزووایت هم یکی دیگر از اسم‌های کرم پودر دائم است که ممکن است کمتر شناخته ‌شده باشد مزووایت هم با تزریق به لایه درم پوست و افزایش رنگ‌ دانه پوست و بهبود کیفیت و ظاهر پوست صورت انجام می‌شود و نام دیگر مزووایت میباشد.

میکرونیدلینگ تقریباً می‌توان گفت به‌هیچ‌ عنوان مانند کرم پودر دائم نیست در کرم پودر دائم به پوست شما رنگدانه‌هایی تزریق می‌شود که باعث تغییر رنگ پوست می‌شود اما میکرونیدلینگ دلیل فرایندی است که در طی آن پوست صورت جوان ‌سازی می‌شود و مشکلات و لکه‌های پوستی ازبین می‌رود و پوست مجدداً ترمیم می‌شود تنها شباهت میکرونیدلینگ با کرم پودر دائم مزووایت یا بی بی گلو در این است که در هر سه موارد گفته ‌شده ازیک نوع سوزن استفاده می‌شود.

همان‌طور که گفته شد برای بهبود اوضاع رنگ صورت و ازبین بردن لکه‌های پوستی استفاده می‌شود یکی‌از برندهای مهم و معتبر در کرم پودر دائم برند ماتریژن است این روزها کرم پودر دائمی ماتریژن به یکی‌از پرطرف ‌دارترین کرم پودرها تبدیل شده‌است که طبق تحقیقات انجام‌ شده امکان دارد که با نظر متخصص بتوان ازاین نوع کرم پودر برای رفع تیرگی زیربغل زانو و آرنج نیز استفاده کرد اما حتما در این رابطه با متخصص خود مشورت نمایید.

کرم پودر دائم ماتریژن چیست؟

یک سرم معروف جهانی است که برای روشن کردن نیمه دائمی پوست و پوشاندن عیوب آن استفاده می شود. فرمول نوآورانه غنی شده با رنگدانه های طبیعی به شما امکان می دهد تا به اثر آرایش سبک و اثر ماندگار پوستی درخشان و سالم در طول سال برسید.

کرم پودر دائم ماتریژن بدلیل تزریق مولکول های رنگدانه و هایلایتر به پوست، اثر روشن کنندگی آنی و تدریجی را ایجاد می کند. این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود. تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است.

آنچه که باید از فیزیولوژی پوست قبل از انجام کرم پودر دائم بدانید؟

پوست در درجه اول از سه لایه تشکیل شده است. لایه فوقانی اپیدرم، لایه زیر اپیدرم درم و لایه سوم و عمیق ترین لایه زیر پوست است.

  • اپیدرم، بیرونی ترین لایه پوست، یک سد ضد آب ایجاد می کند و به رنگ پوست کمک می کند.
  • درم که در زیر اپیدرم یافت می شود، حاوی بافت همبند، فولیکول های مو، رگ های خونی، رگ های لنفاوی و غدد عرق است.
  • بافت زیر جلدی عمیق تر (هیپودرم)از چربی و بافت همبند ساخته شده است.

تزریق مواد و رنگدانه ها با لایه دوم پوست یعنی درم انجام میشود. تا رنگ هم ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم بهتر جذب شود.