با تکنیک میکروپیگمنتیشن می‌توانید تاتو ابرو انجام داده و شکل و فرم ابروها را در قسمتهای کم‌ پشت میکروپیگمنتیشن بصورت خیلی ظریف،پراکنده و طبیعی پر کنید.

میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن و میکروپیگمنتیشن چیست – دکتر تاتو ایران

میکروپیگمنتیشن ابرو به عنوان آرایش نیمه دائمی نیز شناخته میشود. که یک عمل زیبایی نیمه دائمی و غیر تهاجمی است. میکروپیگمنتیشن با استفاده از یک دستگاه سوزن مانند برای کاشت رنگدانه ها در لایه های عمیق درم پوست انجام می شود. برای میکروپیگمنت ابرو میتوانید رنگ طبیعی یا هر رنگی را انتخاب کنید. پس از جراحی زیبایی، اثر یک رنگ سایه دار بر روی پوست، شبیه به ابرو خواهد بود.

بر خلاف میکرو بلیدینگ مکانیکی، میکرو بلیدینگ منحصر به فرد بیشتری را درمورد سفارشی کردن ابروها برای هر مشتری ارائه میدهد. تغییرات در فشار و سرعت به معنای درمان دقیق تر با نتایج بدون خطا است. علاوه بر این، روش میکروپیگمنتیشن بدلیل نوک سوزن میکروسکوپی، آسیب کمتری به پوست نسبت بروش میکروبلید وارد می کند.

آیا میدانید چنین روشی برای پوست سر شما نیز وجود دارد؟ این روش بعنوان میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) شناخته میشود، که موهای پرتر را به‌شما هدیه میدهد.

اما تفاوت دقیق این دو با همدیگر چیست؟

میخال کوهن، آرایشگر و متخصص در لس آنجلس توضیح میدهد: اگرچه هر دو در گروه میکروپیگمنتیشن قرار میگیرند، روش های مختلف کاشت بیشتر مربوط به رنگدانه ها می شود. درحالی میکروبلیداسیون معمولاً با تیغه دستی انجام می شود، میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه خال کوبی برقی انجام می شود. دلیل آن که نفوذ به پوست سر شما ضخیم تر از پوست زیر ابروهای شما است، قدرت بیشتری لازم است.

میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن چه مدت دوام دارد؟

در تاتو های دائمی، جزء کربن موجود در رنگ باعث میشود که رنگدانه بمرور زمان اکسید شود و رنگ می تواند محو یا کمرنگ شود. در آرایش نیمه دائمی، اکسید آهن باعث تغییر رنگ نمی شود، اما بمرور زمان باعث محو شدن رنگ میشود. میکروپیگمنتیشن به عمق درم تزریق میشود، بنابراین معمولاً حدود سه سال طول میکشد که بسیار بیشتر از میکروبلیدینگ است.

نحوه انجام میکروپیگمنتیشن

هدف ایجاد خطوطی مانند موهایی که ایجاد ابروها توسط میکروبلیدینگ انجام میشود، نیست، بلکه درعوض استفاده از نقاط ریز و لایه ای در رنگ های مختلف مشکی برای تکرار ظاهر سایه مانند در پوست سر شما است. این سبک از آن بعنوان پوینتیلیسم یاد می شود، برای ایجاد عمق و ترسیم طرح طبیعی از موها انجام می شود. اینکار توسط یک متخصص انجام می شود تا فولیکول های طبیعی مو را با رنگ چهره شما هماهنگ کند.

نحوه انجام میکروپیگمنتیشن

مزایای میکروپیگمنتیشن چیست؟

  • صرفه جویی در انرژی، اعصاب و زمان دیگر مجبور نخواهید بود تا مدت زیادی را صرف آرایش نمایید و یا لازم نیست ابروهای خود را بردارید و دردی را متحمل شوید.
  • بی عیب بودن، آرایش شما همیشه عالی خواهد بود. نه باد و نه گرما و نه یخبندان نمی توانند آن را خراب کنند.
  • انجام این روش باعث میشود صورتتان زیباتر شود زیرا ابروهایتان قرینه و پر رنگتر نیز خواهد شد.
  • پوستتان سالم تر خواهد بود زیرا دیگر نیازی نخواهید داشت تا از لوازم آرایش متفاوت برای آرایش کردن خود استفاده نمایید.

این فرآیند ممکن است برای افرادیکه انواع ریزش مو را تجربه میکنند مفید باشد. این شامل افرادی است که دارای:

  1. ریزش مو ناشی از سرطان
  2. ریزش مو ناشی از آلوپسی
  3. داشتن موهای کم پشت
  4. طاسی الگوی مردانه و زنانه

آیا میکروپیگمنتیشن درد دارد؟

وجود درد درطول میکروپیگمنتیشن یک مورد ذهنی است که توسط آن القا میشود. میکروپیگمنتیشن شامل استفاده‌از سوزن هایی است روی صورت، ناحیه بسیار حساس بدن ما کار میکنند و  بنابراین ممکن است که بتواند باعث ناراحتی شوند . با این حال، برخی کرم‌های بی‌ حس ‌کننده‌ای استفاده می‌کنند که متخصص قبل شروع جلسه بصورت موضعی روی ناحیه آسیب‌دیده استفاده می‌کند تااز هر گونه ناراحتی کاسته شود.

باید دانست چقدر این روش دردناک است پاسخ سوال کوتاه است که بستگی به برخی شرایط دارد. قبل از عمل، پزشک شما یک ماده بی حس کننده موضعی را روی پوست سر شما قرار میدهد. گفته شده است بی حسی بخوبی عمل میکند و دردی فرد حس نمی کند، بخاطر داشته باشید که ممکن است هنوز هم کمی درد و ناراحتی وجود داشته باشد. بااین حال ، میزان درد به میزان تحمل شما بستگی دارد.

افراد مبتلا به آکنه پوست سر یا سایر حساسیت های پوستی مانند پسوریازیس باید از روش میکروپیگمنتیشن خودداری کنند، زیرا استفاده از رنگدانه ها باعث ملتهب شدن مناطق مشخص شده می شود. اگر شما مستعد ابتلا به کلوئید هستید که بیشتر در پوست های تیره دیده میشود ، ممکن است کاندید مناسبی برای این روش نباشید.

آیا میکروپیگمنتیشن درد دارد؟

چند دستورالعمل کلی برای این روش

  1. قبل از هر بار درمان دوش بگیرید. بمدت چهار روز پس از هر قرار ملاقات نمی توانید پوست سر خود را بشویید یا مرطوب کنید (شامل تعریق بیش از حد است).
  2. هر درمان بطور معمول بین چهار تا پنج ساعت طول میکشد.
  3. درمان ها با فاصله چند هفته برنامه ریزی میشوند.

میکروپیگمنتیشن

می‌توانید به نوعی تاتو ابرو انجام داده و شکل و فرم ابروها را مو به‌مو در قسمتهای کم‌ پشت بصورت خیلی ظریف و پراکنده و کاملا طبیعی پر کرد. حتی می‌توان با بالاتر بردن بخش خارجی ابرو، فرم دادن به ابروها و یا باز کردن ابرو، صورتی جوان تر و زیباتر داشت. همچنین درصورت عدم تناسب میان دو ابرو نیز امکان یکنواخت سازی آنها با این عمل وجود دارد.

میکروپیگمنتیشن ابرو

آرایش دائمی ابرو یکی از کاربردهای ممکن میکروپیگمنتیشن است. هدف آن پاسخگویی به‌یک نیاز گسترده در زیبایی ابرو در بانوان است: شما درطول روز و هفته حتی اول صبح و اخر شب ابروهایی زیبا خواهید داشت. اغلب ، بانوان مجبورند برای ضخیم ‌تر کردن قسمت‌هایی از ابروها که مو درآن‌ها وجود ندارد یا اگر نامتقارن یا هماهنگ با صورت نیستند،به آرایش معمولی متوسل شوند. ابروهای عالی به موجه و زیباتر شدن ظاهر و برجسته کردن چشم ها بروشی کاملا طبیعی کمک میکند.

یکی دیگر از تکنیک های شناخته شده این زمینه میکروبلیدینگ است. همانطورکه از نامش پیداست شامل استفاده از تیغه هایی است که بر روی پوست زده میشوند. سپس رنگدانه در برش ها وارد میشود. این تکنیک متفاوت از میکروپیگمنتیشن است و با آن کاملا متفاوت است.

تتو ابرو چیست

میکروپیگمنتیشن در واقع تزریق ریزدانه ‌هایی رنگی به قسمت حد فاصل اپیدرم یا رویی و درم یا زیرین پوست میباشد. اینکار را جهت رنگین کردن نقاط مورد نظر انجام می دهند. امروزه اکثر خانم‌ها تمایل دارند همواره زیبا و آراسته باشند اما ممکن است هر روز حوصله و فرصت اینکه دستی بصورت خود ببرند و آرایش کنند، نداشته باشند. شاید به همین علت است تاتو و اکنون روش طرفداران فراوانی خود دست و پا کرده است.

تتو ابرو چیست

تفاوت های تتو ابرو با تتوی سنتی

میکروپیگمنتیشن چند تفاوت اساسی با تاتوی سنتی دارد که اولین مورد آن دستگاه اینکار میباشد. جدیدا دستگاه‌هایی برای میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود که ارتباط قسمت های ثابت آن با بخش‌های قابل ‌تعویض یا به‌عبارتی یکبار مصرف ‌شان کاملا قطع شده و درواقع جریان برگشت به عقب ندارند و لذا انجام آن‌از لحاظ حفظ سلامت و منتقل نشدن بیماری از فردی به فرد دیگر تضمینی می باشد.

یکی‌از عوامل مهم تعیین کننده در کیفیت، سوزن اینکار است. کارتریج دستگاه تاتو ابرو یکبار مصرف بوده و تضمین‌کننده عدم ‌بازگشت خون و درنتیجه انتقال ترشحات از یک فرد به فرد دیگر میباشد. کارتریج های استاندارد دارای سوزن تیزی هستند و با کمترین تخریب بافت، عملیات کاشت رنگدانه ها را بهترین شکل ممکن انجام میدهند.

میکروپیگمنتیشن لب

شکل دیگر آرایش دائمی آرایش لب است. نوع میکروپیگمنتیشن اجازه میدهد تا لب را به روشی ظریف و طبیعی رنگ آمیزی کیند و همچنین خطوط آن را مشخص کنید. هدف  نوع درمان مانند رژ لب معمولی است: لب‌ها پرتر و مشخص‌تر بنظر می‌رسند و درنتیجه چاق‌تر و متقارن‌تر می‌شوند. با میکروپیگمنتیشن لب دیگر نیازی نیست وقتی را برای رنگ دهی به لب ها و یا خط متقارن لب تلف کنید این روش نیازی به‌ترمیم های زودهنگام و زیاد ندارد.

میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن چشم ها

همچنین میتوان میکروپیگمنتیشن را روی چشم ها انجام داد تا خط چشم مشخص و دقیقی ایجاد کند و ظاهر را عمیق تر و جذاب تر کند. یک تکنسین میکروپیگمنتیست با تجربه قادر خواهد بود خط چشمی را که به بهترین شکل با شکل چشم مورد نظر مطابقت دارد، به روشی طبیعی بکشد. با تکنیک حتی میتوان در پلک پایین نیز تغییراتی را ایجاد کرد.

میکروپیگمنتیشن ترمیمی

هنگامی که میکروپیگمنتیشن روی اسکارها، پوست سر، ویتیلیگو، هاله پستانی و غیره مداخله میکند، میکروپیگمنتیشن ترمیمی برای بازسازی رنگ و شکل قبلی این اندام ها نام دارد.

موارد تاثیرگذار بر هزینه میکروپیگمنتیشن

برخی موارد میتوانند بر هزینه میکروپیگمنتیشن تاثیر بگذارند که عبارتند از:

مطالعه و مشاوره

مرحله اول شما برای بدست آوردن بهترین و مطلوب ترین تنتیجه بهتر است تا به متخصص خود در کلینیک مراجعه نمایید تا در ابتدا و قبل انجام میکروپیگمنتیشن با توجه به‌نوع پوستتان و نوع فرم صورتتان طرح اصلی ابرو روی صورتتان طراحی و شبیه سازی شود.

کلینیک و محصولات استفاده شده

حفظ محیطی سالم و داشتن بهترین فناوری‌ها برای انجام میکروپیگمنتیشن ابرو هزینه بسیار زیادی دارد و بنابراین خود درمان نیز مهم است. بویژه فناوری میکرو بلیدینگ بسیار خاص است و یک درموگراف بسیار خاص نیاز دارد. ایمنی هر بار نوک سوزن باید عوض شود و همه چیز با سایر ماشین آلات خاص ضد عفونی شود.

جوهر مورد استفاده تاتو میکروپیگمنتیشن کلاسیک نیست، بلکه یک محصول زیست جذبی ویژه است که بطور طبیعی توسط پوست دفع می شود. رنگدانه از کیفیت بالایی برخوردار است تا توسط پوست بعنوان یک مواد منفی شناخته نشود و همانطورکه وارد پوست شده است بدون تغییر باقی بماند.

دوام و کیفیت میکروپیگمنتیشن

یک میکروپیگمنتیشن ابرو بخوبی انجام شده است بسیار بیشتراز یک روش بد دوام می آورد، بنابراین هزینه بالاتر حتی توجیه بیشتری دارد. بیدار شدن هر روز صبح با ابروهای عالی بمدت یک سال یا بیشتر قیمتی ندارد!

آیا میکروپیگمنتیشن درد دارد؟

تفاوت و شباهت های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در چیست؟

ابتدا نقاط مشترک میکروپیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ اشاره خواهیم کرد که عبارتند از :

  • هر دو برای وارد کردن رنگدانه های آلی زیر پوست هستند .
  • هر دو روش نیمه دائمی هستند و نیاز ترمیم بعد مدتی دارند.
  • میکروبلیدینگ همچنین به مرحله اول مارکینگ و درمان تقویتی بعدی نیاز دارد.
  • آماده سازی درمان و مرحله بعدی درمان بسیار شبیه بهم هستند: از قرار گرفتن درمعرض نور خورشید و سولار، استخر، سونا یا حمام ترکی حداقل بمدت حداقل چند هفته و بطور کلی تمام فعالیت هایی که باعث تعریق شما میشوند اجتناب کنید.
  • زمان های بهبودی بسیار شبیه بهم است (15-10 روز) و درهر صورت بستگی به نوع پوست و رعایت احتیاط های ذکر شده در بالا دارد.

اکنون تفاوت های اصلی آنها می پردازیم :

  • میکروبلیدینگ یک تکنیک دستی است و نه مکانیکی.
  • در میکروپیگمنتیشن رنگ را کمی عمیق تر از میکروبلیدینگ رسوب میدهد و به‌همین دلیل ماندگاری بیشتری دارد، البته همانطور که گفتیم خیلی به نوع پوست بستگی دارد.
  • میکروبلیدینگ به‌شما این امکان را میدهد که با دقت بیشتری روی ابرو عمل کنید، همچنین به‌این دلیل که لرزش ماشینی وجود ندارد و نتیجه طبیعی تری را تضمین میکند.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب میکروپیگمنتیشن

انتخاب رنگ مناسب در تاتو ابرو از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه اگر رنگهایی مطابق با اصول بهداشتی تولید نشده اند، استفاده گردد سلامت افراد را بخطر خواهد انداخت. جهت اطمینان ازعدم بروز حساسیت دراثر استفاده از رنگ نیز برخی مواقع آزمایش رنگ و حساسیت حدود 7 روز پیش‌از انجام میکروپیگمنتیشن ابرو اجرا می شود و نتایج حاصل ازآن نشان می‌دهد که رنگدانه سبب ایجاد واکنش و حساسیت ناخواسته بر روی پوست می‌شود یا نه. عمدتا برای انجام آن، مقدار کمی از رنگدانه‌های مورد نظر را جداگانه وارد پوست میکنند.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب میکروپیگمنتیشن

می‌توانید به نوعی تاتو ابرو انجام داده و شکل و فرم ابروها را مو به مو درقسمتهای کم‌ پشت بصورت خیلی ظریف و پراکنده و کاملا طبیعی پر کرد. حتی با عمل می‌توان با بالاتر بردن بخش خارجی ابرو، فرم دادن به ابروها و یا باز کردن ابرو، صورتی جوان تر و زیباتر داشت.

معایب میکروپیگمنتیشن چیست؟

  1. یکی‌از مواردی که ممکن است جز معایب دسته بندی شود عبارتست ازاینکه دیگر قادر نخواهید بود تا ابروهای خود را شکل و یا رنگی جز میکروپیگنتیشن انجام دهید.
  2. تاثیر روی رشد مو و پوست. این بدلیل ممانعت از رشد موهای جدید و مسدود شدن منافذ پوست توسط مواد مورد استفاده حین تاتو است. پوست غیر قابل ارتجاع میشود.
  3. خطر عفونت ممکن است درصورتی که به‌مکانی مراجعه نمایید که میکروپیگمنتیشن توسط یک فرد بدون مهارت انجام شود باعث شود تا دچار عفونت شوید.
  4. عامل انسانی اگر تاتوکار باتجربه نباشد یا کار خود را بر طلق تمایل مشتری انجام ندهد باعث شود تا کار مشتری مطابق میل وی نباشد و همراه با نارضایتی باشد.
  5. نیازبه ترمیم میکروپیگمنتیشن نیز مانند هر نوع تاتو دیگری همراه با جوهر انجام میشود که رنگ آن با گذر زمان کمرنگ تر خواهد شد و شما نیازمند ترمیم خواهید بود.

هاشور ابرو با تتو

هاشور ابرو در واقع یعنی طراحی و کشیدن خطوط مو و همینطور قرینه سازی ابروها جدیدا جایگزین تاتو کردن روشی خطرناک و غیراستاندارد درگذشته بود، شده است. حال هاشور ابرو به۲ روش قابل انجام است که این روش و روش دیگر میکروبلیدینگ میباشد. به انجام هاشور ابرو با روش اول اصطلاحا تاتو ابرو گفته میشود؛ درآن عمل هاشور زدن ابروها با استفاده از دستگاه و بشکل کاملا تخصصی انجام میگیرد و ابروها بصورت فوق العاده طبیعی، طراحی میشوند.

هاشور ابرو با تتو

البته توجه داشته باشید که میکروپیگمنتیشن تنها ابرو نبوده بلکه یکی‌از کاربردهای آن در زیبایی و طراحی ابروهاست و کاربردهای دیگری نیز در سلامت و زیبایی چشم، لب، مژه، موی سر و … نیز دارد. نمی‌توان گفت انجام این کار بدون درد است اما با بهره گیری از بی ‌حس ‌کننده‌های موضعی و برخی موارد بلوکه کردن اعصاب قسمت مورد نظر می‌توان فرآیند را تقریبا تا حد قابل‌ قبولی از بی‌درد بودن پیش برد.

میکروپیگمنتیشن مناسب چه افرادی است؟

روش میکروپیگمنتیشن مناسب افراد زیر خواهد بود:

  • افرادیکه ابروهای نازک دارند
  • ابروهای رنگ پریده
  • افرادیکه علاقه به ابروهای حالت دار دارند.

وظایف پیگمنتر یا فرد اجرا کننده

پیگمنتر در واقع اصلی ترین و مهمترین مهره ی انجام یک تتوی ابروی موفق و باکیفیت می باشد. پیگمنتر حرفه ای، آموزش دیده، کاربلد و آگاه، برای سلامتی مشتریان خود اهمیت قائل است و لذا از دستگاهها و متریال مصرفی مجاز و با کیفیت درکار خود استفاده میکند و با هنر خود و طراحی مناسب، زیبایی چهره همراه با سلامتی را برای شما که طالب زیبایی هستید، به ارمغان می آورد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن حرفه ای

تکنیسین انجام دهنده ی بایستی دارای گواهینامه آموزشی و بیمه تخصصی مسئولیت و همچنین واکسیناسیون کزاز، هپاتیت B  باشند.

دستگاه میکروپیگمنتیشن حرفه ای

فواید میکروپیگمنتیشن از زیبایی تا درمان

افزون بر کاربردهایش در امور زیبایی میتوان در امور درمانی نیز جهت مداوای مشکلاتی نظیر ویتیلیگو یا بیماری پیسی و همینطور اصلاح و ترمیم جای زخم و یا کلوئید بهره گرفت. ازجمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کاربردهای تاتو ابرو نیز اصلاح و بهبود زخم‌های ناشی‌از جراحی پلاستیک و یا بازسازی و ترمیم هاله پستان درمواردی چون ماستکتومی و همینطور هماهنگ نمودن اندازه و درصد رنگ هاله با سینه  می باشد.

میکروپیشگمنتیشن در صنعت زیبایی در چه بخش هایی انجام میشود؟

شناخته شده ترین روش میکروپیگمنتیشن ،به اصطلاح آرایش دائمی است که برای پر کردن یا کانتور کردن لب ها، کشیدن خط چشم روی چشم ها و کشیدن مجدد ابروها. در این موارد ما صرفاً درمورد میکروپیگمنتیشن زیبایی صحبت میکنیم.

ماندگاری تتو ابرو چه مدت می باشد؟

تاتو ابرو و حدودا بین 6 ماه الی 3 سال می تواند دوام و ماندگاری داشته باشد. البته ماندگاری این نوع هاشور ابرو به عواملی نیز بستگی دارد که در ادامه با چند مورد از آن ها اشاره میکنیم.

  • نوع و کیفیت اجرا
  • شرایط جوی و آب و هوایی فرد درآن زندگی میکند.
  • جنس پوست هر شخص (به‌هر میزان که پوست چرب تر باشد، هاشور ابرو سریعتر از بین میرود، چرا کهترشح چربی از پوست موجب آسیب رسانی به هاشور میشود)
  • جنس رنگ بکار رفته از لحاظ کیفیت
  • نوع رنگ بکار رفته از لحاظ تیره یا روشن بودن (به‌هر میزان رنگ هاشور ابرو روشن تر باشد ماندگاریکمتری خواهد داشت و زودتر نیازمند ترمیم خواهد شد)

مدت زمان انجام میکروپیگمنتیشن

یک جلسه پیگمانتاسیون ابرو بین 30 دقیقه تا 1 ساعت ، بسته به‌اندازه ناحیه تحت درمان طول میکشد. در روزهای بعد، بیش از50 درصد رنگدانه های رنگی تبخیر می شوند. ازاین رو اهمیت داشتن یک جلسه ترمیمی یک ماه بعد تثبیت رنگ است. سپس نتیجه نهایی بسته به نوع پوست حداقل یک سال باقی خواهد ماند. اما همانطور که قبلاً پس‌از شش ماه، بخش خوبی از رنگدانه تبخیر شده است، باید بطور منظم، یک ترم یک بار حفظ شود.

مدت زمان انجام میکروپیگمنتیشن

 

نکات مهم بعد از میکروپیگمنتیشن چیست؟

  1. تا دو هفته درمعرض آفتاب قرار نگیرید.
  2. از لمس و یا خاراندن ابروها خودداری نمایید.
  3. تا 24 ساعا بعد شستن صورت خودداری نمایید.
  4. درصورت پوسته پوسته شدن ابروها از کندن آن خودداری نمایید و طبق نظر متخصص از یک کرم بر روی آن خودداری نمایید.
  5. از انجام فعالیت های سنگین باعث عرق کردن باشد خودداری نمایید

موارد قابل دستیابی با میکروپیگمنتیشن چیست؟

در اینجا تمام قسمت‌هایی از بدن وجود دارد که می‌توانید برای جلوه‌ای بی‌نقص ، اما طبیعی و دقیق‌تر از میکروپیگمنتیشن را خواهیم دید:

  • ابرو. ابروهایی که خیلی روشن، کم پشت یا اصلا وجود ندارند را میتوان با میکروپیگمنتیشن به زیبایی تقویت کرد. ابروها روح بدن هستند و باعث میشوند چشمها بیشتر مشخص شوند و حالتی گیرا به چهره میدهند و وقتی ابروها پرتر و کشیده تر شوند، ظاهری جوان تر بدست می آید. هرکسی که خواهان پرکردگی بیشتر ابرو باشد این روش را دوست خواهد داشت. میتوانید بکارهای روزمره تان برسید بدون آنکه نگران ازدست رفتن رنگ ابرو و یا پاک شدن آن باشید.
  • خط چشم. که میتوانید با داشتن آن ظاهری زیباتر و کشیده تر و البته گیراتر به چشمانتان بدهید.
  • لب . رنگ لب دائمی می تواند طبیعی و درعین حال زیبا باشد. میتواند با افزودن رنگی زیبا به لب ها، اندازه و شکل آن را افزایش یا تغییر دهد. این روش به جلوگیری ازلکه شدن رژ لب کمک میکند و یک رنگ صورتی روشن در مرکز پایین می تواند لب ها را بلند کند. همچنین می‌تواند لب‌های نامتقارن، لبه‌های قرمز ناهموار و جای زخم را اصلاح کند. شما میتوانید رنگ صورتی برهنه یا غبارآلود و همچنین قرمز پر جنب و جوش داشته باشید! تنها توصیه برای افرادی است که مستعد واکنش های تبخال هستند در این صورت باید جلوگیری‌از تبخال 5 تا 7 روز قبل عمل داروهای ضد تبخال مصرف کنند.
  • میکروپیگمنتیشن پوست سر یا تری کوپگمنتیشن. میکروپیگمنتیشن پوست سریک تکنیک جدید و مبتکرانه است گزینه ای جایگزین مدل مو بویژه طاسی با الگوی مردانه و مردانی که قصد انجام کاشت مو را ندارند، ارائه میدهد. میکروپیگمنتیشن را می توان انواع مشکلات پوست سر، ازجمله طاسی ژنتیکی مردانه، آلوپسی اسکار (آلوپسی آره آتا، آلوپسی کامل) و اسکار ناشی از روش های جراحی مغز و اعصاب استفاده کرد. شبیه سازی موهای سربه بازیابی ظاهر موهای ناپدید شده یااز دست رفته در اثر بیماری (سرطان یا آلوپسی)، ضربه یا نازک شدن طبیعی در پوست سر، ابروها، سبیل یا ریش کمک میکند. این تکنیک میتوان شبیه سازی کلش مو نیز استفاده کرد. این یک روش غیر جراحی است که بطور معمول تا 3 جلسه دریک دوره 4 ماهه طول می کشد و هر جلسه میتواند بین 2 تا 4 ساعت باشد. اجازه میدهد تا یک فرآیند تدریجی برای ایجاد نتایج معتبر و ظریف انجام شود.
  • پیگمانتاسیون مجدد آرئول پیراپزشکی پس‌از ماستکتومی. رنگدانه مجدد ناحیه آرئول یا آرئول پستان را میتوان با روش میکروپیگمنتیشن پیراپزشکی انجام داد. خدمات اغلب بعنوان بخشی از بازسازی سینه پس‌از ماستکتومی درخواست میشود. رنگ های آرئول سفارشی شده و از جلوه های سایه دار برای ایجاد ظاهری طبیعی استفاده میشود. این روش برای زنانی که بعد بزرگ کردن سینه ها آرئول های بزرگتر را ترجیح میدهند نیز مورد نیاز است.

چه افرادی نباید میکروپیگمنتیشن را انجام دهند؟

با آنکه میکروپیگمنتیشن یک روش آرایشی کاملا بی خطر است اما برخی افراد واجد شرایط انجام آن نخواهند بود که این افراد عبارتند از:

1-بانوان باردار و شیرده

2-افرادی که مبتلا بنوعی بیماری پوستی هستند.

3-افرادی که پوستی بسیار چرب دارند زیرا چربی پوست باعث زودتر ازبین رفتن اثر جوهر خواهد شد.

برای میکروپیگمنتیشن به کجا مراجعه کنم؟

میکروپیگمنتیشن حتما باید به‌یک کلینیک تخصصی مراجعه نمایید تا بهترین نتیجه رااز تاتو ابرو خود با این روش داشته باشید. شاید بنظر برسد انجام میکروپیگمنتیشن کاری است که نیازی به مهارت بالایی ندارد اما بدانید درصورت یک اشتباه کوچک طی میکروپیگمنتیشن دیگر به‌این راحتی ها قادر به پاک کردن آن نخواهید بود. علاوه بر آن هرچه مرکزی که به‌آن مراجعه میکنید معتبرتر باشد درنتیجه کیفیت مواد استفاده شده درآن نیز بهتر خواهد بود.

کلینیک سارا یکی‌از بهترین کلینیک های تخصصی برای انجام میکروپیگمنتیشن میباشد زیرا درآن کارتان در زیر دست یک متخصص و البته استاد متخصص دارای مدرک رسمی فنی حرفه ای میباشد انجام میگیرد.

برای میکروپیگمنتیشن به کجا مراجعه کنم؟

میکروپیگمنتیشن ابرو را به چه کسانی توصیه می کنیم؟

انجام هاشور ابرو با روش جدید و تضمینی برای افراد زیر توصیه میگردد میشود؛ البته هر کس دیگری نیز تمایل داشته باشد می تواند ازآن جهت افزایش زیبایی ابروهای خود استفاده کند.

    1. کسانی که ابروهای نازکی دارند.
    2. افرادیکه دارای ابروهایی کم پشت هستند.
    3. افرادیکه بنابه هر دلیلی (بیماری، تصادف و … ) فرم و شکل ابروهایشان بهم ریخته است.
    4. افرادیکه از فرم ابروی خود ناراضی هستند.
    5. کسانی که پوستشان نسبت به مدادهای آرایش ابروحساسیت دارد.
    6. و آن دسته از افرادیکه وقت و حوصله کافی برای آرایش روزانه ابروهای خود ندارند.

چگونه میتوانم برای میکروپیگمنتیشن نوبت دریافت کنم؟

انجام میکروپیگمنتیشن و اطلاع دقیق از قیمت میتوانید با شماره های قرار گرفته بر روی سایت تماس حاصل نمایید تا مشاوران و همکاران ما شما را بدرستی هدایت نمایند. لطفا و حتمادر زمان گفته شده در کلینیک حضور داشته باشید.

آیا میکروپیکمنتیشن جز خدمات زیبایی ایمن میباشد؟

میکروپیگمنتیشن یکی از بی ضرر ترین و بی عارضه ترین روش های خدمات زیبایی

میباشد که چنانچه زیر نظر یک فرد متخصص انجام شود به هیچ عنوان باعث هیچگونه آسیب و ضرری در شما نخواهد شد. حتما از متخصص خود بخواهید تا میکرو را با استفاده از یک سوزن جدید انجام دهد. در طول این روش تنها ممکن است مقدار خیلی کمی احساس درد داشته باشید که این مشکل با استفاده از یک ژل بی حسی کاهش خواهد یافت.