خفن ترین تاتو صورت و بهترین تکنیک های حرفه ای تتو صورت

خدمات تاتو صورت در بزرگترین کلینیک زیبایی در شمال تهران زیر نظر پزشک متخصص و کادر مجرب-نمونه کارهای تتو صورت ما را ببینید و بعد برای استعلام قیمت تماس بگیرید

خدمات تاتو صورت

خدمات حرفه ای تاتو صورت که آن را تحت عنوان آرایش دائم نیز می شناسند، درواقع آرایشی نیمه دائم و درعین حال پر طرفدار میباشد. تتو صورت روشی است که درآن رنگدانه های سازگار با پوست انسان ضمن کمترین آسیب رسانی، در عمق معینی از پوست قرار میگیرند

تاریخچه تاتو

تتو هنری است تاریخچه ای بسیار طولانی و شگفت آور دارد. دراین هنر زیبا رنگدانه ها را با استفاده از وسایل مخصوص به پوست فرد وارد کرده و رنگ آن را برای همیشه تغییر می دهند. تتو ازجمله روش های بسیار قدیمی است که بعنوان یکی از انواع آن میتوان به خدمات تاتو روی صورت اشاره کرد.

جالب است بدانید تتو ترکیب چیزهایی ناشناخته درحال حاضر آن ها را تحت عنوان رنگدانه می شناسیم، با بدن فرد میباشد. که بمدت طولانی و بدون تغییر باقی می ماند. 

کرم پودر دائم

تاتو چیست

عمل خلق نقش و نگارهای دائمی و یا دارای ماندگاری طولانی توسط فردی آموزش دیده است بر

روی بدن فرد متقاضی را تتو و یا به‌عبارت دیگر خالکوبی میگویند.

تتو همان خالکوبی است افراد در زمان های قدیم بمنظور نگارش تصاویری همچون شیر و اژدها بر روی بدن خود مورد استفاده قرار میدادند.

پدیده تتو و بخصوص انجام تتو صورت پدیده ای جهانی و پر طرفدار است. بگونه ای میتوان گفت 25 درصد افرادی که در بازه سنی 18 تا 30 سالگی به‌سر می برند، بر روی بدن خود تتو دارند، و پیش بینی شده است درچند سال آینده، 40 درصد جمعیت جهان را افراد دارای تتو تشکیل میدهند و این آماری تکان دهنده است.

اگر شما هم به‌آن دسته ازافراد تعلق دارید که معتقدید مردان بیشتر از زنان به استفاده ازتاتو بر روی بدن خود علاقه دارند، باید بدانید سخت در اشتباه هستید. زیرا 65 درصد افرادی را که به خالکوبی و مخصوصا خدمات تاتو صورت روی آورده اند، زنان تشکیل میدهند.

تتو امروزه یکی از حوزه های هنر مدرن است. عکس های خالکوبی روی بدن فوق العاده زیبا، متنوع و قادر به تزئین یک شخص هستند که به تصویر او جذابیت خاصی می بخشند. تنوع زیادی از سبک های تتو وجود دارد و انتخاب درست برای یک مبتدی میتواند بسیار دشوار باشد.

در کلینیک دکتر تاتو ایران یک گالری ویژه از خالکوبی ها وجود دارد که برای راحتی کاربران، گالری بر اساس موضوع و سبک به آلبوم های جداگانه تقسیم میشود. بطور خاص، این موارد عبارتند از:

خالکوبی زیر ابرو

تاتو مردان و زنان

تتو آبرنگ

خالکوبی های کوچک

رئالیسم خالکوبی

خالکوبی روی صورت

تاتو خط چشم

تاتو خط لب
دختران خالکوبی شده و بسیاری دیگر.

خدمات حرفه ای تاتو صورت

انواع تاتو و کاربردهای آن

تاتو انواع و کاربردهای مختلفی دارند. تتوها را گاها با هدف تزیین و زیبایی، نمایش وابستگی فرد به حزب یا عقیده ای خاص، تنوع طلبی و … مورد استفاده قرار میدهند.افرادی نیز وجود دارند این خالکوبی ها را با هدف پوشش دادن نقایص مادرزادی موجود در صورت و بدن خود بکار میبرند.

بنابراین نمی توان از فایده های تتو و علی الخصوص کلینیک تتو صورت چشم پوشی کرد.

خدمات تاتو صورتخدمات تاتو بدن ، اموزش تتو نظیر تاتوی لب، تاتوی ابرو، تاتوی چشم و نیز تاتوهای فرهنگی و آیینی، حرفه ای، زیبایی، پزشکی و حادثه ای از انواع مختلف این هنر پر طرفدار میباشند.

این روش صرفا جنبه آرایشی داشته و بعنوان خط های باریکی بر روی پلک چشم، داخل ابروها و نیز دور لب های فرد استفاده میشود. تتو صورت طرفداران زیادی مخصوصا درمیان خانم ها دارد.

نحوه انجام خدمات تاتو

آموزش تاتو صورت با کمی تفاوت در همه جا بصورت یکسان انجام میشود. 

سپس ماده رنگی جامد یا مایع طبیعی و ماندگار نظیر نیل، سرمه، دوده چراغ و … را بر روی پوست ناحیه درحال خونریزی قرار می دادند تا بمرور جذب پوست میشد.

در متدهای جدید بمنظور انجام تتو نقش دلخواه را با استفاده ازیک خودکار بر روی ناحیه مورد نظر کشیده و سپس سوزنی را که تحت عنوان سوزن سر طلایی نام گذاری میشود.

انواع خدمات تاتو صورت

تاتو خط لب

لب ها یکی از کانونی ترین اعضای چهره هستند که تاثیر بسیار زیاد و غیر قابل انکاری بر چهره فرد دارند. بنابراین امری طبیعی است عده زیادی از زنان خواهان داشتن لب هایی کامل، زیبا، جذاب و بدن نقص باشند. یکی از فراوان ترین نوع بهترین تاتو صورت درمیان زنان ایرانی بشدت رواج دارد، تتوی خط لب می باشد.

تتو خط لب به عنوان نمونه ای پر طرفدار از تاتو صورت روشی است که آن را با هدف تزریق رنگدانه های خاص درون لایه ای سطحی از پوست لب مورد استفاده قرار می دهند. تتوی لب با بکارگیری یک سوزن مخصوص زمینه تقویت فرم لب ها را فراهم می سازد.

علت نیاز به تاتوی خط لب بعنوان یکی از خدمات تاتو صورت

تاتو خط لب

تتو خط لب بعنوان نمونه ای از خدمات تاتو صورت قادر است که فرم فعلی و غیر دلخواه لب فرد را تقویت کرده و مجددا لب هایی با شکل دلخواه به وی هدیه دهد.

 تتوی خط لب ضمن شکل دهی به لب ها، میتواند سایز آن ها را افزایش دهد.

استفاده‌از تتو لب، علاوه بر جنبه زیبایی که دارد، اقدامی درمانی نیز محسوب میشود. عدم قرینگی لب ها مشکلی رایج است که بسیاری از بانوان از وجود آن رنج می کشند. استفاده‌از تتو خط لب زمینه اصلاح ساده و راحت این عدم تقارن در لب ها را فراهم کرده و چهره فرد را هماهنگ تر و متعادل تر می سازد.

بسیاری خانم ها با استفاده‌از تاتوی خط لب بعنوان یکی‌از محبوب ترین تتوها بدون نیاز به آرایش مکرر لب ها در شرایط خاص،ظاهری زیبا خواهند داشت.

به علاوه استفاده از تاتوی خط لب موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های این دسته ازافراد نیز خواهد شد.

تاتو کار خط لب

تاتو خط لب بعنوان یکی ازجذاب ترین نوع خدمات تتو روی صورت میباشد.

استفاده از تاتو صورت برای افرادی که دچار سوختگی شده و یا در اثر سوانحی نظیر تصادف و یا انجام عمل های جراحی زیبایی ظاهر و لب های خود را ازدست داده اند، بسیار مفید خواهد بود.

 این روش قادر به پوشانندگی جای زخم و اصلاح رنگدانه های پوستی لب میباشد به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

تتو رژلب
آموزش خط لب دائم

تاتو خط چشم

اکثر زنان و مردان این روش را با هدف افزایش زیبایی مورد استفاده قرار میدهند.

تاتو خط چشم بعنوان یکی‌از پر طرفدارترین انواع خدمات تاتو نمونه ای از آرایش دائمی محبوب و دارای انواع گوناگون است. هر فرد با توجه به سلیقه ای که دارد متناسب وضعیت ظاهری صورت خود یکی از انواع مختلف خط چشم را انتخاب کرده و نسبت به انجام آن  اقدام می نماید.

تمایل بیش‌از حد زنان به انجام تتوی خط چشم، این شغل را به یکی‌از سودمند ترین شغل ها تبدیل کرده است!

مراحل تاتو خط چشم

فرد متقاضی انجام تاتوی خط چشم پس از مشخص نمودن طرح خاص خود، تحت قرینه سازی قرار میگیرد.

 قرینه سازی یکی از حساس ترین مراحل تتو است که بدلیل نقطه گذاری نیازمند دقت و تمرکز بسیار زیادی میباشد.

 تاتو کار پس ازاین قرینه سازی اطراف چشم را بدرستی انجام داد، با استفاده از پماد بی حسی نسبت به بی حس نمودن ناحیه مورد نظر اقدام میکند. لازم به ذکر است اگر متقاضی درحین انجام عمل تتوی خط چشم درد بیشتری را در نقطه ای خاص احساس کند، باید تاتو کار را درجریان بگذارد تاوی نسبت به بی حسی مجدد آن ناحیه با بکارگیری بی حسی مایع اقدام نماید.

مرحله بعدی تتوی خط چشم، انتخاب رنگ مناسب بمنظور ایجاد طرح بر روی پوست پلک است.

 سوزن مناسب برای کشیدن تتو خط چشم را برگزیده و نسبت به طراحی طرح مورد نظر اقدام میکنند.

محبوب ترین نوع خدمات تاتو بر روی صورت

تاتو ابرو

تتوی ابرو بعنوان یکی‌از رایج ترین خدمات تاتو صورت ،طرفداران بسیار زیادی را میان خانمها جذب کرده است.

تتو ابرو قدمتی بسیار طولانی در ایران داشته و تمام مردم با آن آشنایی دارند. لازم به ذکر است استفاده از تتوی ابرو باعث میشود ابرو و چهره فرد از فرم طبیعی خود فاصله بگیرد.

دلیل این امر نیز پر کردن تمام سطح ابرو با استفاده از رنگدانه ها میباشد.

ترمیم ابرو با استفاده‌از تتو به‌این صورت است تتو کار تمام سطح ابروهای متقاضی را تتو نمیکند،بلکه تنها نسبت به تاتوی نواحی دارای نقص پرداخته و بقیه ابرو را به حالت طبیعی خود باقی می گذارد این امر باعث می شود صورت متقاضی طبیعی تر بنظر برسد.

انتخاب رنگی مناسب و دارای همخوانی با رنگ اصلی ابروها یکی دیگر از مباحث دارای اهمیت در زمینه تاتوی ابرو بعنوان نمونه ای پر طرفدار از تتو صورت میباشد.

دقت انتخاب این رنگ باعث میشود که پس‌از گذشت مدت زمانی از انجام تتوی ابرو، رنگ ابروهای فرد همچنان طبیعی و زیبا بنظر بیاید.

سوالات متداول

بعداز انجام خدمات تاتو صورت چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

توصیه های مربوط به تاتوکار را رعایت کنید تا تتو شما دچار عفونت نشود.

هزینه خدمات تاتو صورت به چه شکلی میباشد و آبا مقرون بصرفه است؟

هزینه آن نسبت به آرایش کردن صورت کمی گرانتر است ولی با توجه به اینکه دائمی هست بهتر است البته بشرطی که توسط تاتوکار مجرب این خدمات انجام بشود.

چگونه میتوانیم به یک تاتوکار حرفه ای صورت تبدیل بشویم؟

با شرکت درکلاسهای حضوری دکتر تاتو ایران و یادگیری تمام موارد میتوانید بصورت حرفه ای این رشته را یاد بگیرید.

آرایش دائم صورت به چه نحوی انجام میشود؟

تتو توسط دستگاه های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن با وارد کردن رنگ مخصوص داخل پوست منتقل میشود.

آیا قسمت تاتو روی صورت پاک میشود؟

بله هر قسمت ازصورت که تتو بشود قابل پاک کردن هست ولی اینکار حتما باید توسط پزشک متخصص انجام بشود تااز عفونت پوست جلوگیری بشود.