تاتو خط چشم یک روش نیمه دائمی برای خانم هایی که تمایل دارند چشمانی زیبا داشته باشند و از لنز تماسی استفاده کرده و تتو خط چشم به چشم معمولی آلرژی دارند

تاتو خط چشم

انواع تاتو خط چشم و تتو خط چشم حرفه ای – دکتر تاتو ایران

تاتو خط چشم: اگر تا به حال در مورد افرادیکه روی ابرو خالکوبی میکنند یا خط لب دائمی می زنند و تاتو خط چشم دارند شنیده اید و از خود پرسیده اید “چه کسی این کار را انجام می دهد؟” ، اجازه دهید خودم را معرفی کنم. من خط چشم مشکی – برای همیشه استفاده می کنم – و این یکی از تصمیمات خوب زندگی من بوده است، این نوع تاتو بسیار زیباست و حالت خوبی به چشم می دهد.

اطلاعات مورد نیاز تاتو خط چشم:

یک خط چشم که به زیبایی استفاده می شود برای برجسته سازی و تقویت فرم ، رنگ و اندازه چشم شما اساسی است. یک تتو خط چشم ماهر کاملاً طبیعی در انتخاب ضخامت و سبک مورد نظر خودتان را می دهد که ضدآب ، ضد لک و ماندگار است.

تاتو خط چشم

خدمات تاتو خط چشم :

اگر عاشق استفاده از خط چشم هستید ، هر روز صبح با استفاده از تاتو چشم بی نقصی که در طول روز کمرنگ نمی شود ، در وقت گرانبها خود صرفه جویی کنید! با استفاده ازشکل ، رنگ تاتو، اندازه چشم های خود را برجسته و زیباتر کنید.

تاتو خط چشم یک راه حل نیمه دائمی عالی برای خانم هایی است که تمایل دارند چشمانی زیباتر داشته باشند ، کسانیکه از لنزهای تماسی استفاده میکنند و به خط چشم معمولی آلرژی دارند ، می توانند ازاین روش استفاده کنند ، با استفاده از جدیدترین تکنیک ها ، بدون وقفه ، کمترین تورم و بدون درد تتو خط چشم با دستگاه های پیشرفته تاتو انجام میشود.

چند گزینه وجود دارد برای تاتو که میتوان به تاتو سایه دار ، تقویت پیکسلی ، محو کردن یا کانتورینگ اشاره کرد. هر کسی بخواهد این نوع روش تاتو را انجام دهد براحتی می تواند طرح مورد نظر را انتخاب کند و زیبایی تاتو را بر روی چشم خود بصورت خط‌چشم ببیند، لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا در مورد آن بحث کنیم یا برای مشورت ارتباط خود را با ما همیشه حفظ کنید.

میزان ماندگاری تاتو خط چشم

اصولا میزان ماندگاری تتو خط چشم بین 1 تا 4 سال است که این میزان ماندگاری بستگی به مراجعه شما برای ترمیم آن و همچنین مراقبت های بعد ازآن دارد در برخی افراد شاهد این هستیم تاتو خط چشم آنها بعد گذشت 4 ماه به‌کل ناپدید شده است و این بعلت عدم مراجعه آنها برای ترمیم در زمان معین اتفاق افتاده است.

اگر پوست چرب باشد معمولا تتو خط چشم دوام کمتری دارد و مورد دوم این است که قرار گرفتن بیش ازحد در معرض نور خورشید میتواند باعث ایجاد آسیب جدی بر رنگدانه ها شود. برای ماندگاری بیشتر آن توصیه میشود پس از جلسه اول و بعد از40 روز مجددا ترمیم انجام دهید زیرا بعد مراجعه اول پوسته هایی ایجاد میشود باعث ازبین رفتن رنگ خواهد شد. بعد ازآن ترمیم ها به‌یکبار در سال کاعش خواهد یافت.

تاتو خط چشم

علت آبی شدن تاتو خط چشم

هر بانویی برای داشتن چشمانی گیرا در زمان آرایش صورت نیاز به‌خط چشم خواهد داشت کشیدن آن میتواند زمان بر و مشکل باشد به‌همین علت افرادی که لرزش دست دارند و یا تمرکز کافی ندارند نمیتوانند خطچشم های متقارنی بکشند و علاوه بر این، انجام آن میتواند زمانبر باشد.

تاتو خط چشم میتواند تمامی مشکلات ذکر شده را حل نماید اما برای آنکه تاتو شما بعد مدتی تغییر رنگ ندهد و آبی ویا سبز نشود لازم است که حتما به آرایشگاهی مراجعه نمایید که از مواد با کیفیت برای انجام تتو خط چشم استفاده نماید. استفاده از جوهر نامرغوب باعث تغییر رنگ تاتو از مشکی به آبی و یا سبز خواهد شد.

بهترین تتو خط چشم

زمانیکه برای تاتوخط چشم مراجعه میکنید در جلسه اول با شما قرار مشاوره برای بررسی بهترین طرح تاتوخط چشم گذاشته خواهد شد تا بتوان بر اساس فرم صورت وحالت چشمانتان اقدام به ایجاد یک طرح مناسب روی صورتتان کرد. آرایشگرتان حتما قبل شروع مدل را با شما هماهنگ خواهد نمود.

همچنین اگر خودتان یک سبک خاص را روزانه بر روی چشمانتان طراحی میکنید میتوانید همان مدل را بر روی چشمهایتان تاتو نمایید. اگر چشمان ریز یا گردی دارید یک خط چشم کشیده چشمهایتان را بازتر وزیباتر نشان خواهد داد و در صورت وجود چشمانی درشت هم بر طبق نظر آرایشگرتان جلو بروید.

مزایای تاتوی خط چشم

مانند هر یک از خدمات زیبایی، چندین مزیت وجود دارد که باید هنگام انجام تاتو خط چشم آنها را بررسی کنید. که این مزایا عبارتند از:

  • دیگر نیازی نخواهد بود که نگران از بین رفتن خود باشید و آن را تمدید کنید زیرا در طول روز خط چشمتان حتی بعد تعریق و شنا هم ثابت خواهد بود.
  • با تاتو خط چشم، چشمانتان جذابیت بیشتری خواهد داشت. استفاده از یک خط چشم کشیده تر میتواند چشمانتان را درشت تر و کشیده تر نشان دهد.
  • آرایشگر شما میتواند با بررسی فرم صورت و حالت چهره تان بهترین مدل را برای شما انتخاب نماید.
  • اگر مهارت و تمرکز کافی در کشیدن خط چشم ندارید آرایشگرتان میتواند به‌شما در این زمینه کمک نماید.

و بزرگترین مزیت آن از دید مشتریان این است که عوارض خیلی خیلی کمی مانند قرمزی پلک را دارد و اینکه نیازی به دوران نقاهت برای بهبود ندارد.

چند روز بعد از تتو خط چشم میتوان به حمام رفت؟

حمام کردن بعد از24 ساعت پس از تتو خط چشم بدون مشکل است و شما میتوانید استحمام نمایید اما این نکته را در نظر داشته باشید که نباید در هنگام استحمام از مواد شوینده برای شستشو صورتتان استفاده نمایید تنها با آب و بدون ایجاد فشار اقدام به شستشو صورتتان نمایید.

 آیا تاتو خط چشم درد دارد؟

اینکه می گویند تتو خط چشم دائمی بدون درد است، دروغ است. حقیقت این است که‌این یک درمان است که میتواند باعث ناراحتی شود، با این حال، درد ناشی ازآن بسیار قابل تحمل است و به هیچ وجه طاقت فرسا نیست. روشی است که می تواند باعث ناراحتی شما شود و بسته به آستانه درد شما ممکن است کم و بیش شما را آزار دهد، درد آن بیشتر ذهنی است!

دلیل اینکه تاتو خط چشم شما می تواند باعث ایجاد نوعی درد شود این است که برای انجام این روش از ابزاری بنام درموگراف استفاده میشود که با ایجاد حرکات الکتریکی، میکروپیگمنت ها را وارد پوست شما میکند. این کار با استفاده از سوزنی انجام میشود که رنگدانه ها را در عمقی بین 0.7 تا 1.7 میلی متر اعمال میکند. بسته به دستگاه مورد استفاده، اندازه سوزن تغییر میکند و می توان ازانواع سوزن با سرهای مختلف استفاده کرد.

تاتو خط چشم

انواع تاتو خط چشم

تاتو خط چشم راهی برای داشتن چهره ای زیباتر و چشمانی گیراتر است. هدف تتو خط چشم این است که چشمانتان کشیده تر و خط چشمتان طبیعی بنظر برسد تتو خط چشم با توجه به فرم صورت و ظاهر چشمانتان میتواند کاملا متنوع باشد.

قبل انتخاب نوع خط چشمی که بیشتر به‌شما می آید، توصیه میکنیم حتما قبل آنکه اقدام به تاتو کنید جلسه اول را برای مشاوره دقیق به تاتو ایران مراجعه نمایید تا با شبیه سازی مناسب ترین طرح را برایتان انتخاب نمایند انواع تتو خط چشم عبارتند از:

  • خط چشم سنتی یا ظریف برای انواع چشم ها
  • خط چشم گربه ای یا چشم گربه ای برای چشم های بادامی شکل یا افتاده
  • تاتو خط چشم اسموکی برای پوست های تیره، آسیایی یا چشم های درشت

خط چشم بالا سایه دار:

نگاهی نرم و لطیف برای کسانیکه جلوه ای زیبا به چشم خود خواهند داد. با خط‌چشم کوچک تا بال بلند در رنگ های مختلف سیاه و قهوه ای قابل انجام است. میتواند سایه ای سنگین با سایه ای پیکسلی نرم بر روی چشم ایجاد کند که زیبایی خاصی به چشم خواهد داد.

تاتو مژه:

با افزودن رنگدانه سیاه به خط مژه ، می توانیم تعریف کامل و ظریفی را برای این نوع تاتو ایجاد کنیم. مواد تقویت کننده مژه برای کسانیکه مژه های کم رنگ یا مژه هایی کوتاه دارند و می خواهند پایه بیشتری برای باز شدن چشم هایشان داشته باشند ، ایده آل است که‌به‌آن بن مژه نیز گفته میشود.

پیشرفت هایی نیز در تاتو خط چشم وجود دارد که برای تعادل در ضخیم پایین ، بسیار مناسب هستند. تاتو چشم نازک: تاتو فقط از خط نازک فوقانی میتواند شکل چشم را بازتر کند. به‌همین دلیل آرایشگر از خط چشم ذغالی در قسمت بالای چشم استفاده میکند تا زیبایی چشم را دو چندان نشان دهد.

خط چشم پهن دنباله دار:

دارای ظاهری نرم و استفاده از رنگدانه هایی که به شکل مستقیم بر روی چشم کشیده میشوند. با استفاده از قرار دادن دقیق نانو ، با ایجاد چندین نقطه کوچک از رنگدانه در امتداد خط مژه،این ظاهر راایجاد میکنیم تا ظاهری سایه دار ایجاد کند. ایده آل برای کسانیکه مژه های کمی دارند و می خواهند چشم هایشان بیشتر برجسته شود یا از آلوپسی یا سرطان رنج می برند و موهایشان ریخته است. ما میتوانیم یک حالت مژه تقویت شده طبیعی یا یک تاتو خط چشم ضخیم تر ایجاد کنیم براحتی یک خط‌چشم پهن زیبا با دنباله مناسب را مشاهده خواهید کرد.

خط چشم بالا سایه دار:

بن مژه بهتر است یا تاتو خط چشم؟

تاتویی که  روی خط مژه انجام میگیرد بن مژه نام دارد و با انجام آن مژه هایتان کاملا پر و مشکی بنظر میرسد. اما زمانیکه تاتو در فاصله بالاتر از مژه انجام شود به‌آن تاتو خط چشم گفته میشود. بن مژه نسبت به خط‌چشم ماندگاری بالاتری دارد و میتواند تا 2 الی 5 سال بر روی چشمانتان ماندگاری داشته باشد.

اما تتو خط چشم با توجه به نوع پوست و رعایت قوانین و ترمیم های مورد نیاز میتواند بین 1 تا 3 سال ماندگاری داشته باشد. برای انجام هر یک از این موارد کیفیت و نوع مواد استفاده شده بسیار حائز اهمیت است و میتواند در ماندگاری نقش داشته باشد حتما توجه نمایید برای تاتو بن مژه به‌یک متخصص مراجعه نمایید زیرااین کار نیاز بدقت بالا دارد.

تاتو خط چشم چه عوارضی دارد؟

 تاتو خط چشم در بین هنرمندان و خانم هایی که به دلایل زمانی و ظاهر شخصی میخواهند ظاهری همیشه آراسته داشته باشند بسیار پر طرفدار است.

با این حال، مانند هر عمل زیبایی، باید توسط یک متخصص انجام شود که با کمک بی حسی موضعی و با رعایت تمام استانداردهای بهداشتی، بخوبی برای این کار آماده باشد، اما چنانچه تتو خط چشم زیر نظر متخصص هم انجام شود ممکن است دارای برخی عوارض باشد که عبارتند از:

  • آلرژی به رنگ یا رنگدانه مورد استفاده: در صورت وجود الرژی حذف و ازبین بردن جای تاتو میتواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد و به‌همین دلیل بهتر است قبل انجام حتما یک تست حساسیت بدهید.
  • تشکیل مقداری گرانولوم : گره هایی هستند که معمولاً بدلیل ذرات رنگدانه مورد استفاده در اطراف ناحیه چشم ایجاد میشوند.
  • عفونت ها: هنگام استفاده از سوزن ها، ضروری است که یکبار مصرف یا کاملا استریل و مخصوص باشند زیرا میتوانند باعث گسترش بیماری هایی مانند هپاتیت یا عفونت هایی مانند ورم ملتحمه شوند.
  • تشکیل کلوئیدها: اینها اسکارهای غیرطبیعی هستند میتوانند بعد عمل ایجاد شوند و زیبایی ندارند زیرااثری از خود بجای می گذارند.

مراقبت های بعد از تاتو

بنابراین بعد از انجام خالکوبی خط چشم چگونه میتوانید اطمینان حاصل کنید که تاتو جدید چیزی است در نهایت از آن پشیمان نمیشوید؟ این مراحل را دنبال کنید تا براحتی تاتو جدید شما بهبود می یابد.

  1. – مطمئن باشید هنرمند شما تاتو جدید شما را در یک لایه نازک از ژل نفتی و یک باند می پوشاند.
  2. – بعد از24 ساعت باند را بردارید. تاتو رابه آرامی با آب و صابون ضد میکروبی بشویید و حتما خشک کنید.
  3. – یک لایه از پماد ضد باکتری / وازلین دو بار در روز قرار دهید واز باندهای جدید استفاده کنید و مرتب آن ها را تعویض کنید.
  4. – ناحیه تاتو خود را به آرامی دو بار در روز با آب و صابون بشویید و قبل استفاده مجدد از پماد ضد باکتری / وازلین ، آن رابه آرامی خشک کنید.
  5. – بعداز تمیز کردن ، مرطوب کننده یا مرهم استفاده کنید تا مرطوب بماند.
  6. – شما باید این روند را برای 2 تا 4 هفته تکرار کنید. همچنین سعی کنید از شنا و آفتاب برای مدت حدود 2 هفته خودداری کنید.

و دوش های سرپایی بگیرید، آب داغ نه تنها صدمه می زند بلکه میتواند جوهر را نیز کم رنگ کند، در ساعات روز از ضد آفتاب مسدود کننده فیزیکی با حداقل 7٪ ضد آفتاب اکسید روی استفاده کنید و یا روی تاتو را بپوشانید (با لباس ، باند).

خط چشم بالا سایه دار

اگر تاتو شما کمی پوسته پوسته شد یا لایه های سختی راایجاد کرد ، نگران نباشید. طبیعی است. اما هرگز آن را نچینید، خراشیده یا پوست آن را جدا نکنید. اگر این کار را کنید ،به عفونت مبتلا میشوید یا رنگ آن را ازبین می برید. اگر فکر میکنید تاتو شما آلوده است یا بدرستی بهبود نمی یابد، به دکتر تاتو ایران مراجعه کنید.

مواردیکه بیان شده است بعنوان مراقبت های بهداشتی بعد از تتو خط چشم دارای اهمیت زیادی هستند و البته این روند تقریبا برای همه انواع تاتو انجام میشود. تاتو خط چشم یک زیبایی بی نظیر را به چشمان شما میدهد. در صورتیکه مشورت بیشتری را میخواهید با ما در ارتباط باشید مشاوران تاتو به شما کمک بیشتری خواهند کرد.

 آیا ترمیم تاتو برای چشم ضرر دارد ؟

تاتو خط چشم در هر مرحله ای کاملا بی خطر است زیرا سوزن و جوهر تاتو تا لایه اول پوست پلک وارد میشود و به همین علت کاملا بدون درد انجام میگیرد اما برای تاتو بن مژه میتواند کمی خطرناک باشد و ورود سوزن در صورت حرفه ای و متخصص نبودن آرایشگر میتواند خطرناک باشد و باعث آسیب به چشم شود به همین علت است که ازشما تقاضا میکنیم حتما برای تتو خط چشم به یک متخصص مراجعه نمایید.