تاتو خط لب یک عمل حرفه ای است که شامل قرار دادن رنگدانه های رنگی بصورت حرفه ای در روی خط لب شما با سوزن های کوچک خال کوبی تاتو خط لب انجام میشود.

تاتو خط لب

تاتو خط لب و هزینه تاتو خط لب چه قدر است- دکتر تاتو ایران

تاتو خط لب در داخل یا خارج لب شما انجام می شود. به شکل دائمی نیز ممکن است روی لب های شما تاتو خط لب انجام شود. دهان ناحیه ای بسیار حساس است و باعث ایجاد درد در خال کوبی های اطراف لب می شود. بطور متوسط ،هزینه خال کوبی لب بستگی به مکانی دارد که تاتو را در ان انجام می دهید. خال کوبی های لب زودتر از سایر قسمت های دیگر بدن محو می شوند. ممکن است هر چند ماه یک بار به ترمیم تاتو نیاز داشته باشید، در حالی که بیشتر خال کوبی ها سالها طول می کشد.

تاتو خط لب

تاتو خط لب چیست؟

تاتو خط لب یک آرایش دائم صورت عمل حرفه ای است که شامل قرار دادن رنگدانه های رنگی در روی خط لب های شما با سوزن های کوچک خال کوبی است. ممکن است به شکل هنر خال کوبی در ناحیه لب و یا به شکل دائمی انجام شود. چه از داخل لب و چه از بیرون لب خال کوبی کنید، باید بدانید که هر دو می توانند دردناک و مستعد عفونت باشند.

هزینه تاتو خط لب

هزینه تاتو خط لب بر اساس اندازه تاتو ، پیچیدگی های هنر و رنگ جوهر مورد استفاده متفاوت است. همچنین ممکن است در هر ارائه دهنده ای متفاوت باشد. به طور کلی ، هزینه جوهر آرایش دائمی متفاوت است که کل قسمت بیرونی لب شما را پوشش می دهد. هزینه خال کوبی های کوچک در داخل و خارج لب های شما ممکن است در هر مکانی متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که تاتو خط لب به ترمیم مکرر نیاز دارد که در نهایت یعنی به این معنا است که پول بیشتری را باید هزینه کنید.

تاتو خط لب

عوارض جانبی انجام خالکوبی خط لب چیست؟

با وجود محبوبیت خال کوبی، هنوز خطرات و عوارض جانبی قابل توجه است. این امر خصوصاً در مورد ناحیه لبهای بسیار حساس و مشهود است. خطرات زیر را در نظر بگیرید:

تورم. سوزن های تاتو آسیب های جزئی در پوست شما ایجاد می کنند. طبیعی است که پوست شما در واکنش به چنین صدماتی متورم شود، اما این باید ظرف چند روز بهتر شود. کمپرس های سرد می توانند به کاهش تورم کمک کنند.

عفونت: عفونت ها به چند دلیل ممکن است عفونت بعد از خالکوبی در ناحیه لب ایجاد شود. مهم است که مطمئن شوید هنرمند خال کوبی شما از تجهیزات و سوزن های عقیم شده استفاده می کند. همچنین باید دستورالعمل های مراقبت های بعدی را نیز رعایت کنید ، از جمله استفاده از دهان شویه. از آنجا که لب ها با بزاق،غذا و نوشیدنی تماس می گیرند، این امر همچنین می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. تاتو خط لب داخلی به دلیل رطوبت و باکتری های داخل دهان بیشتر حساس است بنابراین باید مراقبت ها را بخوبی انجام دهید.

جای زخم: هنگامی که خالکوبی لب به درستی بهبود نمی یابد،ممکن است جای زخم ایجاد کند. واکنش های آلرژیک و عفونت های پس از خال کوبی نیز می تواند خطر ایجاد بافت اسکار در محل را افزایش دهد. عکس العمل های آلرژیتیک. اگر سابقه هر نوع حساسیت یا حساسیت پوستی دارید،در مورد استفاده از جوهر آلرژی زا با هنرمند خال کوبی خود صحبت کنید. علائم واکنش آلرژیک ممکن است خارش ، بثورات پوستی و کهیر باشد.

تاتو روی لب چگونه انجام می شود:

تاتو روی لب چگونه انجام می شود:

در طول یک جلسه تاتو خط لب ، هنرمند خال کوبی ابتدا طرح مورد نظر شما را ترسیم می کند. سپس آنها آن را در ناحیه مورد نظر لبهای شما طرح می کنند.

با استفاده از سوزن های استریل جدید،هنرمند شما با ایجاد سوراخ هایی واضح و مشخص در پوست،رنگ های جوهر دلخواه را وارد می کند. پس از خال کوبی،لب های شما با یک باند استریل پوشانده می شود تا از عفونت جلوگیری کند. انتظار درد و همچنین مقداری خونریزی در طی روند کار را داشته باشید. شما ممکن است درد بیشتری را با خال کوبی لب در مقایسه با سایر مناطق بدن مانند خال کوبی بازو یا پا تجربه کنید. بهبود یک خال کوبی جدید ممکن است حدود دو هفته طول بکشد،بنابراین مطمئن شوید که قبل از ترک محل همه روش های مراقبت های بعدی را خوب متوجه شده باشید.

تاتو روی لب چگونه انجام می شود:

چگونه برای تاتو لب آماده شویم:

اولین قدم  تاتو خط لب این است که دقیقاً تعیین کنید که به دنبال چه نوع خال کوبی هستید و آیا آن را از بیرون یا داخل لب خود می خواهید. قبل از قرار ملاقات دندان های خود را مسواک کنید و چیزی بنوشید، شما باید انتظار داشته باشید که روند کار دردناک باشد. هنرمندان تاتو از داروهای بیهوشی استفاده نمی کنند ، زیرا این موارد می توانند در روند کار اختلال ایجاد کنند. شاید مهمتر از همه این است که هرگونه دستورالعمل پس از مراقبت که هنرمند تاتو توصیه می کند، از جمله نحوه خشک نگه داشتن خال کوبی در روز اول و نحوه تمیز کردن صحیح آن، آماده باشید. چنین تکنیک هایی از عفونت جلوگیری می کند.

چگونه فردی را برای انجام خال کوبی لب انتخاب کنیم

یافتن یک هنرمند خال کوبی یا زیبایی شناس مناسب برای انجام تاتو خط لب ، نکته اساسی در به حداقل رساندن عوارض جانبی است. در حالت ایده آل ، شما می خواهید این روش را در یک مکان خوب با یک هنرمند مجاز انجام دهید. افرادی که این کار را انجام می دهند باید دارای گواهی معتبر باشند.

همچنین باید مطمئن شوید که این هنرمند از جوهرهایی که برای خال کوبی استفاده می شود و همچنین روش های تمیزکاری و ضدعفونی مناسب استفاده می کند. یک هنرمند معتبر از دستکش استفاده می کند و از سوزن ها، جوهرها و سینی های کاملاً جدید استفاده می کند. همچنین لازم به یادآوری است که برخی از هنرمندان خال کوبی با خال کوبی در ناحیه خط لب، تجربه بیشتری نسبت به سایرین دارند. قبل از رفتن به زیر سوزن،از هنرمند خود در مورد تجربه او با تاتو خط لب بپرسید.