آموزش خط چشم دائم یک متد جدید و بسیار زیبا است که این خدمات از 45 دقیقه تا یک ساعت طول میکشد و آموزش خط چشم دائم بسیار چهره را زیبا میکند

آموزش خط چشم دائم

آموزش خط چشم دائم و مدرک آموزش خط چشم دائم – دکتر تاتو ایران

این دوره شامل یک نمایش زنده توسط یک مربی عای برای آموزش خط چشم دائم ، (خط چشم بالا و پایین) است. این آموزش به صورتی است که در پایان هر یادگیرنده بتواند به راحتی خط چشم را تاتو کند. کیت شما یک دستگاه طلای 24K و همچنین سوزن، رنگدانه ها ، مراقبت از چشم و موارد دیگر را در اختیارتان قرار می دهد. کتابچه راهنمای برنامه که طراحی خط چشم را پوشش می دهد (3 سبک ؛ تقویت مژه ، خط زیبا و آستر سنگین با بال) ، ابزارها و مواد ، همچنین الزامات بهداشتی ، ایمنی و حتی تعداد یادگیرندگان نیز مشخص می شود.

آموزش خط چشم دائم

آکادمی آموزش خط چشم دائم:

آکادمی ما با افتخار 7 روز آموزش اساسی لوازم آرایشی دائمی را در مرکز آموزش خود ارائه می دهد. شما می توانید حضور در تمام برنامه های 7 روزه را انتخاب کنید یا می توانید فقط 3 روز درباره ابروها یا 2 روز را در مورد خط چشم دائم یا لب انتخاب کنید.

ما این برنامه را به 3 کلاس مختلف تقسیم می کنیم ، بنابراین برای دانشجویان ما راحت تر است و می توانند در آن شرکت کنند. فلسفه آموزشی ما این است که اطمینان حاصل کنیم دانشجویان فارغ التحصیل با الهام از هنر ، مهارت های فنی و تخصص کسب و کار مورد نیاز برای راه اندازی حرفه ای موفق را داشته باشند، در این حرفه همیشه در حال رشد خواهید بود.

این آموزش 7 روزه برای هر هنرمند مشتاق یا هنرمندان حرفه ای از قبل تاسیس شده طراحی شده است. چه در زمینه لوازم آرایشی کاملاً تازه وارد باشید و چه برای پیشرفت عملی مداوم به دنبال مهارت های اضافی باشید، در هیچ جای دیگری آموزش با کیفیت بالاتر را نخواهید یافت.پشتیبانی مادام العمر ما در طول، بعد از آموزش و در طول زندگی حرفه ای شما درجه یک است که با هیچ آموزشگاه دیگری نمی تواند مطابقت داشته باشد. در این اکادمی آموزش خط چشم دائم ارائه می شود.

آموزش خط چشم دائم چگونه است؟

خط چشم دائمی که به عنوان خال کوبی خط چشم نیز شناخته می شود ، درمانی است که می توانید انجام دهید و جایگزین هر روزه استفاده از خط چشم است. خط چشم دائمی شامل استفاده از روش خال کوبی برای استفاده از جوهر در امتداد خط مژه برای ایجاد ظاهر خط چشم است. (این جوهر دائمی است ، اما باید هر 5-3 سال یکبار تکرار شود.) خال کوبی های خط چشم را می توان در انواع سبک ها ، از آسترهای بسیار نازک و با ظاهری طبیعی ، تا خطوط ضخیم تر ، و حتی خط چشم بال دار ارائه داد.

آموزش خط چشم دائم با یک فرایند طراحی برای مشتریان شروع می شود تا آنها ببینند که چه سبک هایی برای شکل چشم بهتر است ، شاید مشتری دوست داشته باشد این روند را با یک تقویت کننده خط مژه با ماندگاری کمتر (به عنوان یک سبک شروع کند و یا ممکن است آزمایشی برای یک سبک دائمی اجرا شود. برای شروع کار ، من آستر تقویت کننده خط مژه را به همه توصیه می کنم! من فکر می کنم این ماده اصلی و خوبی برای کسانی است که می خواهند با یک سبک کلاسیک که ضخیم تر است شروع کنند و این سبک طبیعی تر نشان می دهد.

اگر به طور منظم آرایش می کنید و می خواهید خط چشم شما بیشتر برجسته شود ، تون خط چشم بالدار را پیشنهاد می کنم. خط چشم بالدار کلاسیک را برای شخصی که آرایش چشم خود را به طور منظم انجام می دهد بهتر است ، زیبایی بسیار ظریفی به چشم خواهد داد.

میکاپ ابرو

مزایای آموزش خط چشم دائم

مزایای دریافت خال کوبی خط چشم نشان از این است که دیگر نیازی به استفاده از خط چشم نیست (اگر مرتباً آن را به عنوان بخشی از کارهای زیبایی خود استفاده می کنید) ، تا فرم چشم شما به خوبی نشان داده شود. این درمان همچنین بین دو تا پنج سال طول می کشد ، در صورت آموزش خط چشم دائم باید به این موارد توجه کنید خط چشم دائم نسبت به دیگر موارد انجام زیبایی دارای دوام نسبتاً طولانی است.

سرانجام، برای انجام این روش نیازی به مژه زیادی ندارید ، بنابراین یک روش درمانی محبوب برای کسانی است که مژه های کمی دارند ، ریزش مو و یا آلوپسی دارند و ناحیه چشم انها را بسیار زیباتر نشان می دهد.

چگونه می توان برای قرار دادن خال کوبی خط چشم خود را آماده کرد

اگر خط چشم دائمی موردی است که مد نظر شماست ، ابتدا با یک تکنسین حرفه ای مشورت کنید تا گزینه های خود را بسنجید و درباره خدمات بیشتر بدانید. چند سبک وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و هنگامی که تصمیم گرفتید خط چشم متناسب با شما باشد ، می توانید با درمان خود پیش بروید. همیشه آوردن عکسهای الهام بخش توصیه می شود. قبل از انجام خط چشم دائم خود ، برای جلوگیری از تحریک ، یک هفته کامل قبل از قرار ملاقات از محصولات مراقبت از پوست حساس (مانند رتینول یا اسید گلیکولیک) در اطراف منطقه چشم خودداری کنید.

شما می خواهید با پوستی تمیز و کاملاً بدون آرایش به قرار درمانی خود برسید. بسیاری از هنرمندان همچنین توصیه می کنند در روز معالجه خود از قهوه (یا هر نوع کافئین دیگر) پرهیز کنید تا به شما کمک کند آرام شوید و از کشیدگی پوست جلوگیری شود.

انتظاری که باید داشته باشید

تکنیک آموزش خط چشم دائم در طول سالها کامل شده و (با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید) به یک درمان راحت تبدیل شده است. این خدمات می تواند از 45 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد و منطقه قبل از استفاده بی حس می شود. در جایی که سوزن جوهر می زند ، وزوز مختصری در امتداد مژه ها احساس خواهید کرد – پوست در اولین عبور سوزن کمی شکسته می شود ، اما اگر به درستی بی حس شوید ، خونریزی یا ناراحتی نخواهید داشت.

خالکوبی خط چشم از زمانی که مادر ، عمه یا حتی مادربزرگ شما آن را دریافت کرده و میزان دردناک بودن آن را بیان کرده است بسیار دور شده است. به گفته بسیاری از افراد این نوع تکنیک پیشرفت کرده است و آموزش خط چشم دائم با استفاده از این تکنیک ها به افراد یاد داده می شود.

 

نمونه کارهای خط چشم دائم (تاتو خط چشم) در کلینیک دکتر تاتو ایران