آموزش خط لب دائم بصورت فوق حرفه ای توسط مجرب ترین مدرسین تدریس میشود برای اطلاع از چگونگی برگذاری آموزش خط لب دائم با شماره های درج شده تماس بگیرید

آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب دائم و هزینه آموزش خط لب دائم – دکتر تاتو ایران

دوره آموزش خط لب دائم هر رشته به صورت ده جلسه خصوصی، نیمه گروهی و گروهی برگزار می گردد و طی گذراندن این دوره ها، تمامی تکنیک ها و متدهای اجرای آرایش دائم صورت به هنرجو آموزش داده می شود. در طی دوره جزوه جامع و راهنمای کامل، به هنرجو تعلق میگیرد و پس از پایان دوره آموزشی مدرک معتبر از سوی فنی حرفه ای و سرتیفیکیت آکادمی دکتر تاتو ایران، تحت لیسانس آکادمی فی اروپا، به هنرجو اعطا می گردد. همچنین هنرجو از پشتیبانی مجازی یک ساله جهت راهنمایی و رفع اشکال برخوردار خواهد شد.

آموزش خط لب دائم

مزایای آموزش خط لب دائم

تاتو خط لب آرایشی به سرعت به یک امر عادی تبدیل شده است، هر روز تعداد بیشتری از خانم ها این نوع تاتو را انجام می دهند، بنابراین این نوع تاتو دارای آموزش هایی است که به ان آموزش خط لب دائم می گویند. اگرچه ممکن است ایده آرایش دائمی و نیمه دائمی از نظر برخی ها ترسناک باشد، واقعیت این است که خال کوبی آرایشی اکنون بسیار پیچیده و دقیق است، نتایج می تواند بسیار ظریف و طبیعی باشد و این تا حدی است که زندگی افراد را نیز تغییر می دهد.

پیشرفت و تکنیک بخشی از دلیل محبوبیت آموزش لب است. علیرغم اینکه این منطقه بسیار کوچک و ظریف است، جوهر کشی حرفه ای می تواند به اضافه کردن، افزایش رنگ و ایجاد تقارن کمک کند.

آموزش خط لب دائم

تاتو خط لب چیست؟

انواع و نامهای مختلفی برای خال کوبی خط لب وجود دارد، از جمله لب کانتورینگ،خط لب خال کوبی شده که معمولا مورد استفاده قرار می گیرند. آموزش خط لب با آغشته کردن رنگ ها به شکل خاصی بر روی خط لب انجام می گیرد. کار با دستگاه خال کوبی ویژه ای که سرعت و فرکانس کمتری نسبت به دستگاه خال کوبی سنتی دارد ، سوزن های بسیار ریز با استفاده از انتخاب روش های مختلف بسته به ظاهر مورد نظر شما، به آرامی رنگ را در سراسر خط لب قرار می دهد.

برخی افراد تمایل دارند از روش خال کوبی استفاده کنند. “این نوع روش دارای سایه و ترکیب بسیار زیباتر است ، با ظاهری نرم تر و طبیعی تر ، در حالی که برخی دیگر از افراد از متخصص آرایش دائمی ، درمان “کانتور و ترکیبی را ترجیح می دهند ، که “هدف آن جایگزینی رنگدانه از دست رفته یا محو شده است” تا لبه بیرونی لبها به شکل زیبایی نشان داده شود.

آموزش خط لب دائم

تاتو خط لب چه فوایدی دارد؟

شاید در هنگام آموزش خط لب دائم، یادگیرنده از فواید آن سوال بپرسد، خال کوبی لب علاوه بر داشتن رنگ لب زیبا باعث، شکل لب را به زیبایی هر چه تمام تر مشخص می کند و بسته به تکنیک می تواند باعث شود که لب ها نیز کمی بزرگتر به نظر برسند. اگر لب های ناصافی دارید ، آرایشگر دائمی ما می گوید با خال کوبی نیز می توان این مورد را بهبود بخشید ، “تکنیک های پیشرفته ما می توانند شکل لب های شما را اصلاح کنند تا متعادل و متقارن به نظر برسند.

تاتو خط لب چه فوایدی دارد؟

ما می توانیم همچنین خط لب را برای شما انجام دهیم تا ظاهر خطوط ظریف لب را به حداقل برسانید و ظاهری شاداب و جوان به شما بدهد.تاتو خط لب برای اکثر مشتریان در هر سنی و سبک زندگی مناسب است. متخصص آرایش دائمی می گوید: این روش برای هر فرد بالای 18 سال است که خط لب زیبایی را می خواهد.حتی می تواند به خصوص برای خانم های مسن که با افزایش سن رنگدانه های لب خود را از دست می دهند، خوب باشد.

نمونه کارهای آموزش خط لب دائم (تاتو لب) در کلینیک دکتر تاتو ایران