آموزش و انجام حرفه ای لیفت و لمینیت مژه و ابرو:

 

چشمان هر فرد تاثیر بسیار زیادی در زیبایی هر فرد دارند. لیفت و لمینیت مژه با پرپشت کردن مژه ها بدون استفاده از ریمل باعث ایجاد زیبایی طبیعی و جذابیت به چشمان شما می شود. همچنین این روش برای داشتن ابروهایی بلند و خوش حالت با نمایی نچرال نیز مورد استفاده قرار میگیرد و تا دو ماه ماندگاری دارد.

در مرکز دکتر تتوی ایران می توانید به صورت کاملا حرفه ای دوره لیفت و لمینیت مژه و ابرو را آموزش ببینید و با این آموزش، آماده فعالیت در بازار کار شوید و درآمد خود را افزایش دهید.

در پایان دوره و پس اتمام آموزش، مدرک سرتیفیکیت تخصصی لیفت و لمینیت مژه به هنرجو تعلق میگیرد.

همچنین برای داشتن مژه ها و ابروهایی پرپشت و خوش حالت می توانید به مرکز دکتر تتو ایران مراجعه کنید و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید.

آموزش حرفه ای اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم و …

یکی از روش های نوین که با افزایش حجم مژه، اکستنشن است که با اضافه کردن تار به تار مژه هایی خاص لابلای مژه های مشتری باعث افزایش حجم و پرپشتی مژه ها و دوچندان شدن زیبایی مشتری می شود.

اکستنشن مژه هیچگونه آسیبی به مژه ها وارد نمیکند. آموزش صحیح و اصولی اکستنشن مژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا اگر آموزش به شکل درست و استاندارد نباشد نحوه کاشت مژه ها نیز صحیح نخواهد بود و همین امر موجب آسیب شدید به مژه ها و چشمان مشتری می شود.

آموزش اکستنشن انواع مژه در مرکز دکتر تتو ایران توسط مستر آکادمی فی لش  phi lashاروپا، خانم دکتر سارا زرین فر انجام می شود و طی این دوره نحوه کاشت صحیح مژه با استفاده از بهترین متریال دنیا به شما هنرجویان گرامی آموزش داده می شود.

پس از پایان دوره آموزشی اکستنشن مژه مدرک سرتیفیکیت آکادمی دکتر تتو ایران به هنرجویان اعطا می گردد.

سرفصل های آموزش اکستنشن مژه:

آشنایی با مواد مصرفی و معرفی بهترین متریال موجود در بازار

آموزش کاشت مژه کلاسیک،  والیوم، روسی، عروسکی و …

آموزش ریمو کردن مژه

آموزش مراقبت های بعد از انجام اکستنشن

مهمترین تیترهای آموزش اکستنشن مژه