آموزش تاتو بدن و آموزش تاتو بدن زنانه - دکتر تاتو ایران

آموزش تاتو بدن زنانه و مردانه بصورت ساده و حرفه ای در کلینیک دکتر تاتو ایران آموزش تاتو بدن با مدرک معتبر ارائه میشود که خدمات زیبایی نیز در این کلینیک قابل انجام است

آموزش بهترین و پر در آمدترین حرفه یعنی آموزش تاتو بدن

ممکن است در مرحله اول که جذب یادگیری این شاخه از هنر میشوید به این فکر کنید که چون کاری غیر قانونی بشمار میرود پس مراجعه کنندگان کمتری دارد و در نتیجه آموزش دیدن در زمینه تاتو بدن کاری بیخود و وقت تلف کردن است. اما ما در این مقاله خلاف آن را به شما ثابت خواهیم کرد پس چنانچه علاقمند به آموزش تاتو بدن و کار در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

آموزش تاتو بدن

آیا برای شرکت در کلاس های آموزش تاتو بدن باید طراح خوبی هم باشم؟

هر فردی به طور مادرزادی مقداری هنر و طراحی یا در نهایت قلم بدست گرفتن را بلد میباشد برای انجام کار تاتو شما نباید یک طراح حرفه ای باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید همین قدر که بتوانید روی حرکات دست مسلط باشید و بتوانید یک قلم را در دست گرفته و آنرا کنترل کنید کافیست. مابقی را با حضور در دوره های آموزش تاتو بدن بطور مفصل آموزش خواهید دید.

بعد از شرکت در دوره آموزش تاتو بدن چه مهارت هایی را کسب خواهم کرد؟

شما بعد از گذراندن کامل دوره زیر نظر پزشک و مدرس رسمی فنی و حرفه ای بطور کاملا حرفه ای میتوانید وارد بازار کار شده و بصورت مستقل با درآمد بالا برای خودتان کار کنید بعد از اتمام دوره شما مهارت های زیر را خواهید آموخت که عبارتند از:

  • اجرای انواع طرح های مهم در تاتو بدن مانند: طرح ماندلا، بیومکانیک، ترسناک، پرتره، سبک سورئالیسم، رئالیسم، آبرنگی، تریبال، دات ورک، تراش موکا و غیره.
  • چگونگی اجرای طرح های تک بعدی یا چند بعدی
  • تاتو رنگی و یا سیاه و سفید
  • کار با انواع سوزن
  • استفاده از شابلون ها
  • چگونگی ایجاد خط و انحنا
  • آشنایی و بررسی رنگ های مورد استفاده در تاتو بدن
  • ترکیب رنگ ها
  • استفاده از شابلون ها
  • طراحی هر نوع طرح روی کاغذ
  • نگهداری و مراقبت های لازم بعد از اجرای تاتو بدن

دوره آموزش تاتو بدن

آیا بعد از اتمام دوره آموزش تاتو بدن میتوانم در مورد بازار کار روی آن حساب کنم؟

آموزش تاتو بدن

ممکن است شما نیز نگران این موضوع باشید که نتوانید بعد از آموزش تاتو بدن بعنوان یک شغل مستقل روی آن حساب کنید اما چنین نیست در صورتی که در کارتان حرفه ای شوید میتوانید به راحتی به تاتو بعنوان یک شغل پر در امد مستقل نگاه کنید تنها نیازمندی شما این است که کارتان را آنقدر خوب ارائه بدهید که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و به مرور شناخته تر شوید. تا با زیاد شدن در آمدتان خود به این نتیجه برسید.

با توجه به غیرقانونی بودن تاتو بدن آیا آموزش تاتو بدن و یا کار در این زمینه جرم است؟

به هیچ وجه ، افراد بسیار زیادی وجود دارند که تنها از این طریق کسب در امد میکنند شما به راحتی میتوانید بعد از اتمام دوره آموزش تاتو بدن در آرایشگاه ها مشغول به کار شوید. و حتی مدرک سازمان فنی و حرفه ای را نیز دریافت نمایید پس انتخاب این شغل و شرکت در کلاس های آموزشی هیچگونه منافاتی نخواهد داشت.

آموزش تاتو بدن

آیا میتوانم بصورت غیر حضوری و از راه دور در دوره آموزش تانو بدن شرکت کنم؟

کار تاتو یک کار عملی است که مستقیما با پوست بدن و رگ های خونی در ارتباط است و نیازمند این است که حتما زیر نظر یک فرد حرفه و کاربلد و بصورت کاملا حضوری انجام شود در کلاس های حضوری شما بصورت عملی کار را خودتان نیز در طول آموزش تاتو بدن انجام میدهید و با میزان عمق مناسب جهت تزریق تاتو و فرو کردن سوزن در بدن آشنا میشوید پس بهتر است فکر کلاس های غیر حضوری را از خود دور کنید.

آیا باید در زمان شرکت در کلاس های آموزش تاتو بدن مدل همراه داشته باشیم؟

در زمان فرا رسیدن تایم عملی تاتو بدن به هیچ عنوان از شما در خواست نخواهد شد تا مدلی را همراه خود داشته باشید با شروع دوره عملی و نیاز به اجرا تاتو بدن توسط هنجور شما تاو را روی پوست مصنوعی انجام خواهید داد تا بدون استرس و بطور دقیق بتوانید تاتو را روی آن بدون آسیب دیدن فرد انجام دهید تا زمانی که بتوانید بدرستی روی بدن فرد زنده این کار را انجام دهید.

کلاس های آموزش تاتو بدن

تشکیل دوره های اموزش تاتو بدن برای افرادی که در تهران و یا شهرستان های اطراف هستند به چه صورت خواهد بود؟

کلاس های آموزش تاتو بصورت کاملا حرفه ای در زیر نظر پزشک و توسط مدرس رسمی فنی و حرفه ای به هنرجویان عزیز آموزش داده خواهد شد. کلاس ها بصورت کاملا خصوصی و یکنفره با دقت بالا و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

طول دوره آموزش هنرجویان عزیز تهرانی بین 10 تا 15 جلسه ی 3.5 ساعته خواهد بود که بین 1 تا 3 ماه نیز طول خواهد کشید اما آندسته از عزیزانی که مایل به شرکت در دوره های آموزش تاتو بدن دکتر تاتو ایران هستند و خارج از تهران سکونت دارند میتوانند بصو.رت کاملا فشرده و بمدت 1 هفته تا 10 روز در دوره های آموزشی شرکت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های قرار گرفته روی سایت تماس حاصل نمایید.

آموزش تاتو بدن

آیا بعد از اتمام آموزش تاتو بدن مدرک هم به هنرجویان داده خواهد شد؟

شما عزیزان پس از گذراندن دوره آموزش تاتو میتوانید مدرک معتبر دکتر تاتو ایران را با نام و عنوان هنرجوی دکتر زرین فر دریافت نمایید که میتوانید هر زمان که خواستید با این مدرک برای دریافت مدرک بین المللی به سازمان فنی و حرفه ای مراجعه نمایید تا در صورت علاقمندی به مهاجرت و ادامه کار درکشوری دیگر دچار مشکل نشوید.

آموزش تاتو بدن

آیا با مدرک آموزش تاتو بدن دکتر زرین فر میتوانم اقدام به تاسیس سالن نمایم؟

چنانچه مایل به تاسیس سالن زیبایی هستید تنها داشتن مدرک آموزش تاتو بدن کافی نخواهد بود و شما نیازمند دریافت مدارک مربوط به گذراندن دوره های هفتگانه و آرایش و پیرایش هستید تا با مدرک دریافتی و مجوز های لازم بتوانید اقدام به تاسیس سالن زیبایی نمایید.

هزینه شرکت در دوره آموزش تاتو بدن چه مقدار است؟

هزینه شرکت در د.ره های تاتو بدن بر اساس موارد مختلفی محاسبه میشوند که عبارتند از:

  • لوازم مورد نیاز جهت حضور در کلاس آموزشی
  • تعداد جلسات اصلی و رفع نیاز در صورت لزوم
  • تمایل به شرکت در کلاس های خصوصی یا عمومی
  • برگزاری کلاس عادی یا فشرده با توجه به شرایط هنرجو
  • مکانی که به آن مراجعه میکنید
  • لوازم جانبی مورد نیاز

آموزش تاتو بدن

آیا امکان پرداخت هزینه آموزش تاتو بدن بصورت قسطی نیز هست؟

هزینه شرکت در دوره آموزش تاتو بدن آنقدری بالا نیست که بتوان آنرا بصورت قسطی پرداخت کرد و تمامی وجه در ابتدای ثبت نام بطور کامل از هنرجو دریافت خواهد شد.

آیا آموزش تاتو بدن همراه با جزه میباشد؟ یا خیر؟

بله شما با شرکت در دوره آموزش تاتو بدن یک جزوه کاملا رنگی پرینت گرفته شده دریافت خواهید کرد تا بتوانید بطور کامل در صورت نیاز به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشید و مجددا توانایی مرور را داشته باشید زیرا در اوایل کار ممکن است نیازمند دوره بشرخی موارد مهم باشید.